בית הספר לספרות של דיויס ואודי Davis&Udi Hair Academy הוא אושייה בתחום לימוד מקצועות השיער ועיצוב שיער וכולל מגוון רחב של קורסים מקצועיים בהם קורס ספרות דיויס ואודי אשר מועבר בשיטות לימוד חדשניות ובקונספט היחודי שפותח במיוחד ע"י דיויס ואודי.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)
דיויס ואודי הם מומחים ובכירים בתעשייה, כל אחד בתחומו, דיויס ביטון נחשב לחלוץ בתחום תסרוקות ערב ותסרוקות כלה אשר מכתיב ומוביל את אופנת תסרוקות הארועים בארץ. בנוסף, דיויס אחראי על עיצוב שיערם של מיטב המשתתפים בהפקות המובילות בטלוויזיה, הפקות אופנה, תערוכות ותצוגות. שמו של אודי ביטון הולך לפניו כמנטור בינלאומי בכיר בתחום התספורות וכימיה לשיער, הוא מעצב השיער היחיד בישראל בעל התואר אירופי "Hair Color specialist" היוקרתי, והיה ארט דירקטור בסניף הראשי של Tony&Guy בלונדון. דיויס ואודי הם מעצבים המתכתבים עם המגמות האופנתיות החדשות ביותר בעולם ושילוב כישוריהם יחד מעניק מכלול שלם של כלל תחומי לימודי ספרות ועיצוב השיער במקום אחד.

לימודי ספרות – המסלול להצלחה לימודי ספרות באקדמיה לספרות של דיויס ואודי מאפשרים לתלמידי האקדמיה, ללמוד ולהתקדם באופן אישי ומקצועי, להכיר מקרוב את תחום עיצוב השיער ואת כל "המידע הפנימי" החשוב בתחום, בוגרי האקדמיה לספרות ובעיקר קורס ספרות דיויס ואודי זוכים בכל הכלים המאפשרים להם להשתלב היטב בשוק העבודה, כמו גם בתעשיית הפקות האופנה, בתספורות ותסרוקות לכלה, לארועים ותסרוקות ערב וגם בתחום הכימיה לשיער, כל זאת בזכות לימודים ברמה גבוהה והכשרה מקצועית לה מצטרף ליווי אישי של צוות ההדרכה שהוא בכיר ומיומן.

תוך הקפדה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים, דיויס ואודי עצמם מלווים את הקורסים כמדריכים ומנטורים ומעניקים מהניסיון הרב שלהם לתלמידי האקדמיה לספרות של דיויס ואודי אשר יהפכו לדור ההמשך של מעצבי השיער בישראל. לדיויס ואודי מערכת קשרים ענפה עם מספרות בכל רחבי ישראל והם מתחייבים למצוא עבודה לבוגרי קורס ספרות דיויס ואודי. הלימודים באקדמיה לספרות של דיויס ואודי מעניקים ניסיון מעשי על דוגמניות שיער, כך שבוגרי מסלול לימודי ספרות מגיעים לשוק עם ניסיון מעשי. האקדמיה לספרות של דיויס ואודי מעניקה אחריות לכל החיים ובמסגרת זאת, מאפשרת תיגבורים מעשיים בלימודים כך שכל הבוגרים יצאו לשוק כשהם מוכנים ברמה מקצועית טובה ויהיו מוכנים מיד להתחיל ולטפל בלקוחות. לאקדמיה לספרות של דיויס ואודי מגוון קורסים בהם קורס ספרות בפיקוח משרד הכלכלה סוג 1 בהיקף של 540 שעות לימוד אקדמאיות, 220 שעות עיוניות ו-320 שעות לימוד מעשיות. עוד באקדמיה לספרות של דיויס ואודי קורס ספרות דיויס ואודי, מגוון לימודי ספרות, לימודי תסרוקות, תספורות, כימיה לשיער, החלקות שיער וכל הקשור לעיצוב שיער.
פורסם לראשונה: 13:21, 14.06.20