פסטיבל ערד המסורתי חוזר ויתקיים השנה במשך ארבעה ימים בין התאריכים 22-25 באוגוסט.
4 צפייה בגלריה
עידן עמדי
עידן עמדי
עידן עמדי
(צילום: מרווה שרון)
הפסטיבל, המתקיים זו הפעם ה-39, מציע מגוון מופעי מוזיקה תחת כיפת השמיים ובאתרים שונים ברחבי העיר ערד.
"כבכל שנה אנו מכינים לבאי הפסטיבל 4 ימים גדושים יחד עם זמרים ואמנים מהשורה הראשונה של הזמר העברי", אומר ניסן בן חמו, ראש העיר.
קראו גם:
"התמהיל כולל מופעים של זמרים מובילים לצד רצועות ילדים ומופעי מחווה לזמר העברי לצד הפקות מקור בלעדיות. הקו המנחה אותנו בראש ובראשונה הינו מחירים נגישים לכרטיסים מתוך אמונה שהמוזיקה הישראלית היא של כולם".
4 צפייה בגלריה
נרקיס
נרקיס
נרקיס
(צילום: תום עמוס)
זו השנה ה-39 בה יתקיים פסטיבל ערד המסורתי והוותיק ברחבי העיר ערד. הפסטיבל צפוי לארח שורת אמנים מובילים, ביניהם ותיקי המוזיקה העברית והישראלית לצד מוזיקאים ויוצרים שנמצאים בלב המיינסטרים. יחד עם אלו, מתוכננות לעלות הפקות מקור בלעדיות ומופעי מחווה לסמלי התרבות שעיצבו את המוזיקה הישראלית.
פסטיבל ערד 2022 מציע 4 ימים של מופעים ייחודים שיתפרסו על פני מספר מוקדים ברחבי העיר, תחת כיפת השמיים וכן באולמות סגורים וממוזגים.
4 צפייה בגלריה
רמי קלינשטיין
רמי קלינשטיין
רמי קלינשטיין
(צילום: שלומי פינטו)
מרבית המופעים ללא תשלום (אך מותנים בהרשמה מראש) וחלקם בתשלום סמלי שנע בין 30 ל-90 שקל.
בין האומנים שייקחו חלק בפסטיבל השנה:
עידן עמדי עם המופע "חלק מהזמן", רמי קליינשטיין בליווי להקתו, רביב כנר מארח את מוקי, שלומי שבת מארח את נרקיס, שוטי הנבואה במופע עם שלל להיטיהם, שרון חזיז במסיבה ישראלית, אביבה אבידן במרתון ריקודי עם, הזמרת והשחקנית מירי אלוני עם מופע "זו ארץ ישראל היפה" ועוד שלל אמנים, הפקות מקור ומופעים ייחודיים.
כמידי שנה, הפקת הפסטיבל מעלה על הבמות הפקות מקור ומופעי מחווה בלעדיים.
השנה בולטים המופעים הבאים: שלומית אהרון והכל עובר חביבי בהפקה מיוחדת ומקורית לפסטיבל, מופע מחווה לשיריו של זוהר ארגוב ז"ל בהשתתפות יהודה קיסר ולהקתו, גילי ארגוב, עידן יניב ורון שובל, אומני ערד מארחים את עוזי פוקס במופע מחווה לשיריו של אריק איינשטיין ז"ל, מופע פואטרי סלאם בטקסטים מקוריים ובסימן 60 שנה לערד ומופע מחווה ליורם טהרלב – "את אני והרוח".
4 צפייה בגלריה
רביב כנר
רביב כנר
רביב כנר
(צילום: ערן לוי)
כמו כן יתקיימו שלל הפקות מקוריות מגוונות כגון: האחיות ג'משיד, אנסמבל דרור שרים נעמי שמר, "זה לא כלום" – הרכב נשי שרות משירי לאה גולדברג, רוני גינוסר במופע – רק על עצמי לשיר ידעתי, מקהלת ערד בניצוחו של רונן בן דוד ומופע נשים שרות נשים.
מגוון מופעים יעלו במסגרת "רצועת הילדים": מירי תשירי, מילה טובה, הבאגיס והמופע "מי שטוב לו ושמח" עם חנה דסקל ויניב מידר.
למבקרים מציעה ערד מגוון אתרי לינה, החל ממלונות בוטיק, צימרים, חדרי אירוח ועד חאנים ולינה מדברית אותנטית. בעיר קיימת סצנה קולינרית תוססת הכוללת יקבי בוטיק, מבשלות בירה, קהילת מארחים ביתיים לאמנות ובישול, מסעדות מובילות ועוד.
באי הפסטיבל מוזמנים להנות ממסלולי טיול מסומנים, נקודות תצפית, סיורים בעקבות עמוס עוז, טיולי ג'יפים, ביקור במצדה, תל-ערד וים המלח.
פסטיבל ערד 2022, ימים שני עד חמישי, 22-25 באוגוסט
לפרטים נוספים וכרטיסים: דף הפייסבוק של הפסטיבל