14 צפייה בגלריה
הורוסקופ
הורוסקופ
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - שבוע טוב מאוד. בתחום העסקים ובעבודה יהיה לכם מעולה, יובטחו לכם הבטחות שיקוימו בעתיד. השבוע שלכם יהיה בסימן של הצלחה בתחום הזוגיות. גם תחום הכספים משתפר מאוד, כמו כן התקשורת ביחסים העסקיים תהיה מעולה. מי שלא מצא את ייעודו מבחינה רומנטית יצפה להתחלה חדשה ופורייה. וונוס מרקורי והשמש נמצאים במיקום נהדר, משמע כי הקסם האישי שלכם יבלוט באופן חיובי עד כי תוכלו לכבוש יעדים כלכליים ורומנטיים כאחד. מאגרי האנרגיות יתמלאו מחדש. טיפ השבוע: האהבה פירושה לראות ביחד מעבר לקשת בענן.
מזל שור - הקיץ מבשר את בואה של תקופת הרעב לידע ולנסיעות. הקלה בכל הנוגע לקסמכם האישי. מרקורי בבית האהבה, יתגמל אתכם ביכולת להביע את נוכחותכם המרשימה. זה אומר כי עליכם להפגין את העוצמות הרגשיות שבכם בשבוע הנוכחי. יכולת הריכוז שלכם תוכפל. זה הזמן ללמוד דברים חדשים. אנשים מסוימים יפתחו בפניכם שערים - היכנסו ללא מורא ופחד. השתדלו שלא להרוס קשרים ישנים הנקשרים בתחום הקריירה. חלק מכם יתבשר על הורדה בדרגה- סבלנות ואורח רוח תועיל כאן. טיפ השבוע: התייחסו לאהבה כקנקן המים האחרון מהבאר החרבה.
מזל תאומים - דמות המתחרה בכם תלחיץ בנוגע לעבודה ולבריאות. מידת ההעזה תוכפל בימים אלה והיו בטוחים כי תשיגו או שתגיעו ככל שניתן ליעדכם. מדובר כאן בתחומים שונים הכוללים בעיקר את התחום הפיננסי והרומנטי. יתכן שגורם שרחש לכם כבוד בעבר ישוב ויחדש את הקשר ביתר שאת. אל תהססו לצאת אל הטבע ולנשום אוויר נקי. עשו זאת עם בני המשפחה הקרובה והמועדפת. תהיה לכם עדנה בצורה של שעות רבות של רומנטיקה והרמוניה צרופה. טיפ השבוע: להתאפק שלא לאהוב, זה לצלול ולהשאיר את הראש מתחת למים.
מזל סרטן - אתם מגיעים להחלטה חשובה. הנושא יהיה קשור לעתידכם הזוגי המעורפל. יתכנו היסוסים על בסיס דעות קדומות ושל חוסר אימון, אך בסופו של דבר הכול יסתדר לטובה. השבוע שלכם דומה לשבוע הקודם אך בהבדל אחד ומשמעותי: האהבה שתקבלו מחברכם לעבודה תוכיח שהחלטתכם הייתה באמת נכונה. תגלו שכדאי היה להישאר ולא לעזוב. אתם עשויים לקבל רמז לגבי קידום מהיר. בריאותכם מחוזקת ומתחזקת. אתם מגששים לבניית קריירת בזק מהירה במקום אחר. טיפ: אתם יכולים להתאמץ שלא לראות אך ללב אין עיניים לכסות.
מזל אריה - השבוע הנוכחי יתגלה כטוב במיוחד ליצירת קשרים שמזה הרבה זמן רציתם. אהבתכם החצי אפלטונית תחשוף את פניה כלפיכם. נסו שלא להסס ביחס אליה. החלטות ישנות לעזוב את מקום העבודה ישקלו מחדש. במישור הרומנטי: יהי לכם קל עם כל מי שרק תבקשו...קשרים חדשים עלולים להירקם ביניכם ולבין בת/ן זוג/תכם לשעבר. מישהו יקר יבוא לביקור ברגע הנכון וישנה מעט את מצב רוחכם זה. טיפ השבוע: גם אם תחלקו את כול כספכם לא תקנו אהבה, אבל אתם בהחלט יכולים לקנות בכספכם... אהבה מזויפת.
מזל בתולה - 'כל הכבוד' תהיה הכותרת של השבוע בתחום העבודה. יחמיאו לכם. היו בטוחים שמישהו מתכנן לכם את הקידום הבא. אלה שלא מצאו עבודה יופתעו לשמוע על מציאת קצה חוט בנושא חשוב זה. השבוע מאופיין בהחלטות אישיות. הצעת נישואין עלולה ליפול עליכם במפתיע. לכן הנשים מחכים ימים טובים במיוחד. לרווקות שביניכן אני מייעץ לצאת ולהעז שכן הסימנים מראים על רצון טוב משמיים. אתם חדורים בהחלטה לבצע שינויים- ותצליחו בכך מאוד. לסיכום: שבוע המזל הגיע סוף סוף ומעניק לכם שפע של אור ואהבה.
מזל מאזניים - השבוע אתם לא מקבלים שום ביקורת. אתם מאוד רגישים מאוד ועונים כנגד כל הערה קטנה כגדולה באגרסיביות רבה. כל זאת בתחום הבית אך בתחום הידידותי אתם מאוד פופולאריים. השבוע אתם עשויים להתחיל משהו חדש או להחליט בעניין התמסדות או לכם הנשואים לקבל החלטות הקשורות לשיקום הקשר הקיים. השבוע נפלא ורך בו אתם יכולים לבלות בחיק הטבע ובחוג במשפחה האוהבת. מישהו יבשר לכם על אירוע משמח קרוב ושיסמל התחלה חדשה ליחסים עקלקלים ורעים שמן העבר. אתם יכולים לסמוך על שהשינויים יבואו.
מזל עקרב - חיכיתם לשעות נחמה והם אכן הגיעו- אז נצלו אותן עד תום. בדרך כלל הכסף לא מהווה מכשול בעיניכם שכן מי שתכירו יהיה שווים את המאמץ. אתם צריכים לקחת החלטות - גם בחייכם האישים וגם בעבודה. ההדברות היא מילת המפתח. במשפחה אתם לא מבינים למה הצעות או מחשבות או אמירות שנאמרות על ידי אחרים נחשבות אבל לא מקשיבים לדעות החכמות שלכם. טיפ השבוע: אל תחשבו עד כמה קשה לכם בעבודה, שכן באופק הקרוב יהיה טוב יותר - אז מדוע לענות את עצמכם?
מזל קשת - השבוע הזה יהיה מאוד טוב לקחת החלטות בתחום הכלכלי. אתם עלולים לרכוש משהו בעל ערך- בהחלט יום מתאים לכך. האנרגיות שלכם יבקשו להתפרץ. אם כן, נצלו אותם על מנת לעסוק בספורט וביוזמות ברוכות אחרות. השבוע רומנטי במיוחד. השבוע יפתחו בפניכם כל מיני אפשרויות חדשות - לכו על זה. בעבר חשבתם על שינוי? אם כן עכשיו זה הזמן המתאים לכך. קידום בעבודה לאלה המחזיקים בה. לבלתי מועסקים: אתם קרובים להגשמה. אתם חושבים על לממש החלטה לנסוע. טיפ השבוע פשוט: הכול ביד הלשון.
מזל גדי - השבוע אתם עשויים לסיים פרויקט בו הייתם עסוקים המון זמן. זהו מבחן יוקרה בעבודה, אשר יקבע את גורלכם בעתיד הרחוק. לטווח הקצר הורידו צפיות, תמורה מידית כספית, לא תגיע בשל כך. השבוע הוא כזה שאתם רק נותנים ומאושרים במעשיכם זה. אתם נאיביים מאוד בעצם הנתינה. עשו זאת בכיף, כל מה שתעניקו יישא פרי מאוחר יותר. מובטח לכם שלא תתאכזבו. טיפ השבוע: גם אם תחלקו את כול כספכם לא תקנו אהבה, אבל אתה בהחלט תוכלו... לקנות בכספכם אהבה מזויפת.
מזל דלי - ונוס נכנסת לתחום הרגשי ומעניקה לכם את ההזדמנות. נצלו זאת על מנת לאחות את הקרעים של הקשרים הרומנטיים והחברתיים. כעת אתם ניצבים לפני קפיצה חיובית אך כול זה תלוי ביכולתכם לדלג על חוסר הביטחון המצטבר שנוצר בשל הכישלונות האחרונים. השבוע אתם מנסים לשכנע את כל העולם בצדקתכם- בעיקר בתחום הקריירה. כושר השכנוע שלכם אומנם גבוה אך אתם עלולים ליצור אויבים חדשים בשל כך. אז תנסו שלא ללחוץ. טיפ השבוע: חלומות קורסים אחרים מתחדשים, מחזוריות התקווה מחדשת את כוח ליבכם המתעצם.
מזל דגים - בתחום העבודה אתם מרגישים שהיום דומה... לאתמול. אתם יודעים בדיוק איך לנתב את דבריכם הנופלים על אוזן מפרגנת ואוהבת. אתם ניחנים בביטחון עצמי עצום, בעלי הרגשה טובה ומיטיבים עם הבריות. כולם נמשכים לחברתכם ותהיו במרכז העניינים. השבוע מוחכם עובד 'כמו מחשב' זה שבוע טוב להחליט ללמוד משהו, כושר השכנוע שלכם יהיה במיטבו. כספים שונים יאזנו את חשבונכם הפרטי. אתם מתגעגעים למורה רוחני ששינה לכם את החיים. טיפ השבוע: את רוב הדברים היפים החשובים מרגישים בלב ולא דרך התאווה והזלילה.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.