עיריית רחובות והחברה העירונית תכננו לקיים, בשנת 2020, אירוע מספרי סיפורים חגיגי לרגל חגיגות ה-130 לעיר, אך בשל מגפת הקורונה האירוע נדחה.
1 צפייה בגלריה
יוסי אלפי
יוסי אלפי
יוסי אלפי
(צילום: ג'ואי כהן)
התאריך החדש נקבע לתחילת שנת 2022, ביום שני, 3.1, בשעה 20:00: "אז מה אם אנחנו מרחובות? – תושבים מספרים בבית העם רחובות", בהנחיית יוסי אלפי ובמעמד ראש העיר רחמים מלול וח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם.
קראו גם:
על מספרי הסיפורים בערב נמנים ראש העיר לשעבר, שוקי פורר, אשר סבו בנה את הבית הראשון בעיר, אבנר פרליס, מבני החקלאים הראשונים ובוני רחובות, אילנה הדני, מספרת סיפורים מוכרת ובת לראשוני העיר, סגן ראש העיר לשעבר, בני שרעבי, שהוריו הגיעו לרחובות כפליטי כינרת, עו"ד בן ציון צנעני, אשר כילד עבד בבניית תיבות תפוזי jafa ולימים התעשר וקנה את הפרדס בו עבד, אורה פיש, קצינת השלישות הראשונה בצה"ל שגדלה בשכונת שעריים, פאני כהן, הסטודנטית הראשונה מרחובות שגדלה במעברת זרנוגה ותקווה עובדיה, בתה של סביחה, דמות מפוארת בהיסטוריה של רחובות, לימים ניהלה את המחלקה לתרבות, ידע ואמנות בעיריית רחובות.
במהלך האירוע, יופיע הזמר דני רובס, אשר גדל ברחובות בילדותו, ונהנה מקטעי נגינה של הכנרית הבינלאומית, טניה וינוקור, רחובותית במקור גם היא, ומשירי ראשונים של אנסמבל צעירי רחובות בניהולו המוסיקלי של מויש'לה יוסף.
הזמרת נאוה מדינה (שמגלמת את הזמרת שושנה דמארי בתיאטרון) תשיר שירים בתימנית וגם הזמרת ורד סימני, בת העדה האתיופית מקבוצת "ריאקשן", תופיע בערב.
האירוע יצולם וישודר בערוץ כאן 11 בטלוויזיה וברשת כאן ב' ברדיו.
האירוע יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הכניסה להיכל בהצגת תו ירוק בתוקף: מחוסנים, מחלימים, או בדיקת קורונה שלילית שהתבצעה ע"י גורם רפואי מוסמך עד 24 שעות לפני הכניסה להיכל. יש לעטות מסכה לאורך כל השהות בהיכל.
כרטיסים במחיר 30 שקלים באתר בית העם.