14 צפייה בגלריה
הורוסקופ
הורוסקופ
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - בימי המלחמה אתם 'עושים חברים' יותר מכסף. הקסם יפתח חסימות. מעגל החברים והידידים יתרחב. אל תגזימו בדרישה לתשומת לב. התחברות וכוחות חדשים בעבודה יסייעו לכם לספק את המתבקש. חכמת הניסיון תשמש לכם ככרטיס ביקור יחצני מועיל כמה משטחי החיים. כושר השכנוע יוכפל ותקבלו סימנים רומנטיים לצד עסקיים המפתיעים באופיים. צפו להפתעות בנוגע לכספים ולכל הקשור לכך במישרים או בעקיפין. אתם מרגישים את הלב המתגעגע לדמות כלשהי הקשורה לעבר. הסיכוי למצוא עבודה או להגיע לקידום בשטח הקריירה מבצבץ מעל פני השטח.
מזל שור - סימני הלחץ מאירועי המלחמה המצטבר אינם ניכרים בכם כול כך- בתחום המקצועי. פיצוי מסוים יופיע בדמות אדם שיציע לכם עבודה או קשר שיחבר אתכם לכיוון הרצוי. הכינו את עצמכם להפתעה חיובית ומרעננת בתחום העבודה. באופן כללי: אל תיקחו סיכונים וכל סוג של הימור פרוע- בכול שטחי החיים. השקיעו בבית שם אולי תימצאו מחסה והגנה מפני הדחף להסתכן בהרפתקאות כלכליות. מצב הכוכבים הקשה, לא מאפשר לכם להבליט את קסם אישיותכם. מישהו ינסה לעזור לכם להיחלץ מחוב ישן. הזמן לחפש יועצים טובים.
מזל תאומים - אתם זקוקים לאוזן קשבת באופן מוגבר ומתחשב. ללא המלחמה הייתם נתקפים בתחושה של שגרה ושל שעמום אבל אתם שומרים על קוליות. יחד עם זאת תסבלו מחוסר מנוחה בעבודה ובמקומות בהם אתם צריכים לגייס את מירב הסבלנות. מומלץ לבלות בחברת חברים, אבל בתנאי שלא תפלטו דברים שלאחר מכן תצטערו... כי נאמרו. השתדלו שלא לקחת ללב יותר מידי. אולי תזכו למעט נחמה בחיק בן/ת הזוג, אך סביר להניח שתחושה זו לא תרפה. נושא הכספים ימשיך להעיב. קושי רב בלהתרכז. הזמן לייעוץ אישי.
מזל סרטן - השבוע אתם קצת אפרוריים. למרות זוועות המלחמה וחוסר הצדק קחו אוויר והעניקו לעצמכם חופשה מדאגה. צאו לביקור או לטיול כלשהו... שכן הרגשה זו לא תיעלם. בקלות הגיע הזמן שתקדישו לעצמכם בנוגע לתחביבים ולבילויים. בזוגיות אתם נותנים הרבה ומקבלים הרבה יותר מאשר לפני המלחמה. לפנויים רגשית ופורמאלית: יתכנו מהלכים חדשים מעוררי תקווה בנוגע לקשר שהתנדנד בעבר הלא רחוק. שימרו על חברים ישנים וטובים. השמיעו קול ביחס לחוסר הצדק במשפחה בנוגע לירושה או לכספים שנגזלו מכם או זכויות הקשורות לעתיד.
מזל אריה - לאור הלחץ הכללי מסביבכם הנקשר לאירועי המלחמה עליכם להיות קשובים לדעות הזולת. הקשיבו לעצות בונות. אסור לכם לכפות את דעתכם על אחרים. מישהו ינסה לעזור לכם לפלס דרך במישור התעסוקתי. הסיכוי לקבל קידום - מתגבר. הזמן לחפש את הסליחה מכוון גורם משפחתי שקופח כול השנים בהקשרי כספים וירושות. גל הפתיחות שסחף את בן/ת הזוג כלפיכם ימשיך למלא את ליבכם באופטימיות. למתעקשים למצוא אהבה הזמן לשנות גישה ולהיפתח, חפשו באינטרנט אחר הזדמנויות שונות. המשיכו להיות חייכנים במקום העבודה... זה ישתלם בקרוב.
מזל בתולה - מלחמה: הזמן לשנות את סדר העדיפויות לגבי תשומת הלב המגיעה לאחרים מכיוונכם. השקיעו במשפחה יותר מאשר בחברים ובידידים. הרחיקו גורמים שמסיתים אתכם כנגד כול שאתם מאמינים בו, מבחינה רוחנית וערכית. תנו צ'אנס נוסף לדמות המחלקת אתכם את החיים - בין כותלי הבית ומחוצה לו. אל תביישו לבקש עזרה מאלה המסוגלים לקדם אתכם מבחינה כלכלית. באורח בלתי צפוי תקבלו הצעה הנקשרת לרכוש ולעסקים. הזמן לבחון את הצד הרגשי ומגמות החיים האחרות בעיניים פקוחות ובלב פתוח. אסור לכם לדחות שוב ושוב סידורים חשובים.
מזל מאזניים - אתם מלאים ברעיונות באיך לעזור ולהעניק 'אהבת חינם' אך לא יודעים להגיע למקומות הנכונים. אתם זקוקים לאוזן קשבת על מנת לדעת על: האהבה ועל הקשר בינה ולהצלחה הכלכלית. האופק הרומנטי יפתח בפני אלה המשקיעים למוצאו בכול האמצעים הדרושים, כולל דרך האינטרנט. הנכם רציניים ואנרגטיים בקשר לעסק או לעבודה כלשהי. חסר לכם מידע אותו תמצאו דרך חברים נאמנים וגם דרך האינטרנט. מומלץ להתקרב לגורמים אשר מסוגלים להעלות אתכם בדרגה. יתכנו מצבים מביכים בנושאי: אהבה, משפחה וכספים. פנו לייעוץ אישי קצר וממוקד.
מזל עקרב - שבוע מוצלח בהקשרים רגשיים. הזמינו את בני המשפחה לבילוי משותף ודברו על העניינים הכואבים באמת. אל דאגה כספים המגיעים לכם יגיעו אליכם בזמן. הפיקו נחת מהעבודה ומיתר העיסוקים. מי שהסתבכו ברגשות שייפנו לייעוץ. אתם באנרגיות אדירות. שמרו על הכיוון של לעזור לזולת בעתות מצוקה ואבדן. הפתעות מרגשות מכוונים חשובים ורציניים. עסקו יותר בפתירת בעיות של אחרים ותקבלו מיד את החסר לכם בנשמה. היו יותר פתוחים לביקורת בונה, על מנת לדעת היכן אתם טועים במישוריי האהבה והקריירה. הזמן לבחור ייעוץ אישי.
מזל קשת - השבוע ובגלל דיווחי הטבח הנורא אתם חסרי מנוחה. אל תחליטו על נסיעה או על שינויים במבנה הבית. חכו ותשקלו צעדים, אף אחד לא רודף אחריכם. נהגו בדרכים בזהירות ומתוך שיקול דעת נכון. השבוע תחכה לכם הפתעה טובה שלא משתמעת לשתי פנים - בשטח הקריירה. מפגשים מקצועיים ימלאו את ידיכם בעבודה ובעשייה. תסבלו מלחץ מנהלי. כולם יהיו זקוקים לכם משום מה. אל תיתנו לאף אחד לנצל רוחב לבכם, העניקו לזקוקים לעזרה באמת. התרחקו ממחויבות יתר, זו הרגשה מטעה. הזמן לפנות לייעוץ.
מזל גדי - השבוע, בשל המלחמה ותחושת האחדות בעם והרצון להתנדב, אל תחליטו על: נסיעה, ביקור, או על נטישה ספונטנית. מומלץ לגלות סבלנות, שמרו על הזוגיות כעל בבת עין. דחו הצעות לנטוש למרות שיש לכם מתנגדים המשפיעים לרעה על היחסים במקום העבודה. תגלו שאתם לחוצים וכעלולים להסתבך במריבות לא רצויות. בנוסף אזהרה: אל תנסו לכפות רצונכם על אחרים במיוחד לא על בן/בת הזוג מפני שאתם עלולים להינזק מבחינה רומנטית. לדורשי העבודה: ממש בקרוב הצעת עבודה במקום מכובד ומתגמל. הזמן לייעוץ אישי.
מזל דלי - על רקע המלחמה ומגבלותיה אתם יוצאים לחפש כיוון לפתור בעיות בוערות. הבעיות המשפחתיות לוחצות אתכם להטות שכם ולעזור לאחרים. נושא הכספים עדין מדאיג, אך אתם נהנים מעזרה מבחוץ. רוב הנשואים יוותרו על 'ריגושים חיצוניים'. הפנויים: אתם עשויים להעמיק את הקשרים הרומנטיים והחברתיים. אתם נעזרים במחשב ובאינטרנט - שזה מומלץ. משהו הקשור לבני משפחת האהוב/ה מתנגד לקשר ונדמה לכם שאתם נלחמים בטחנות רוח. נסיעה שבוטלה עדין מעיקה על ליבכם. פנו ליועצים על מנת לקבל ייעוץ אישי בכול הנושאים הכואבים לכם באמת.
מזל דגים - אתם מזדהים עם כאב הזולת ובמיוחד עם החטופים. התקיעות במישור הרגשי יוצרת בכם את הרצון לקום ולעזוב. הסיבה העיקרית העוצרת בכם זה הילד/ים והצד הכלכלי. אתם מחפשים קשר שיכול להרים אתכם מחדש. תחום הקריירה מושך אתכם להתעניין בתחומים נוספים. הזמן למצוא את הדרך לגבות את הזכויות שלכם מהמוסדות השונים, לרבות גם מהצד המשפטי. הצד הרגשי יציב, אבל כאילו לא מתקדם לכיוון כלשהו. אתם מתגעגעים לימים בהם הייתם מבלים ונהנים מבחינה חברתית. אתם מצליחים לקדם משהו שעשוי להביא לכם רווחים בעתיד.
14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.