"כדי להוביל שינוי אמיתי חייבים לקחת אחריות. כשיסתיימו הבחירות אנחנו נבקש לקבל את האחריות לניקיון העיר. יש פער בין התפיסה העירונית לקולות שאני שומע מהשטח. קייסי מייצגת קול חשוב ומשמעותי שחייבים להתייחס אליו בכובד ראש וביחד לטפל בבעיה", כך הודיע השבוע מתן דיל, על הצטרפותה של קייסי חזי, שהייתה אחת ממובילות מחאת הזבל בעיר, לרשימת 'רחובותי', שהוא עומד בראשה.
1 צפייה בגלריה
קייס חזי ומתן דיל. מאחדים כוחות | צילום: פרטי
קייס חזי ומתן דיל. מאחדים כוחות | צילום: פרטי
קייס חזי ומתן דיל. מאחדים כוחות | צילום: פרטי
סיעת 'רחובותי' בראשות מתן דיל היא סיעה עצמאית ששמה לה מטרה לייצג את מגוון האוכלוסיות בעיר בנושאי חינוך, ספורט, חנייה, קליטה ותחבורה וכמובן נקיון.
"ההישג הכי גדול של המחאה הוא זה שמדברים על זה. הצלחנו להעלות מודעות לנושא החשוב הזה. בכל מקום, בכל חוג בית, כל הסיעות נדרשות לענות מה הן מתכוונות לעשות בנושא הנקיון. אנשים מעורים יותר, מבינים יותר ודורשים את מה שמגיע להם. כבר לא יושבים ומקטרים בינם לבין עצמם. יוצאים ועושים", אומרת קייסי חזי השבוע.
לדבריה החליטה לתמוך בדיל כיוון והיא רואה בו אדם שיכול לסייע. "אני רואה במתן אדם ששם לעצמו מטרה ומשיג אותה, ואני מאמינה שהוא היחיד שמסוגל להוביל תהליכים משמעותיים. שכשפניתי אליו ידע להגיד לי גם 'לא' ולא הבטיח הבטחות ריקות מתוכן, ואת זה כיבדתי והערכתי מעל לכל. ההכרות שלי עם מתן היא ארוכה והתרשמתי מהנכונות שלו להוביל מהלכים בעיר שיביאו אותה להיות נקייה יותר".
"ללא ספק הקריאה של התושבים במחאת הזבל הייתה משמעותית והצביעה על נושא שחייב לקבל התייחסות מעמיקה", הוסיף דיל. "קייסי שהייתה בין מובילות המחאה ביחד עם גורמים נוספים ועם תושבים רבים שהצטרפו לקריאה הוכיחו את החשיבות של מעורבות אזרחית. נושא הנקיון הוא אחד הנושאים המרכזים בהם אני מתכוון לטפל בקדנציה הבאה ולהפוך את רחובות לנקייה יותר".