משביתים את הלימודים: ילדים הלומדים בגן בשכונת אפרים הגיעו יחד עם הוריהם ללשכת ראש העירייה הבוקר (א') במקום לגן כרגיל.
ההורים יזמו את המהלך כדי למחות על מספר מקרי האלימות שהתרחשו בגן לאחרונה, ולטענתם אינם מטופלים בהתאם. ההורים חוששים מכך שהילדים נחשפים לאלימות בידי ילדים אחרים ועלולים להיפגע, ומסרבים לשלוח את הילדים לגן עד שיימצא פתרון.
בשעות הבוקר הם הגיעו לעירייה ונפגשו עם מחזיק תיק החינוך זוהר בלום ועם המפקחת, כדי לדון איתם בנושא. ההורים הבהירו שהמטרה שלהם היא לא להוציא ילדים מהגן, אלא לדאוג שיהיה בו צוות שיוכל להכיל את המצב, לחנך, ובו בעת לדאוג לתכנים של הלימודים השוטפים.
בתגובה נאמר להורים עי אסור שיקרה עוד מקרה אלימות בגן, וכי עד היום בצהריים (א') יגבשו פיתרון. "הדברים צריכים להיםתר על מנת שהגן יחזור לפעילות כפי שהיה", אמר זוהר בלום. עד שיגיעו הפתרון המתוכנן, ההורים החליטו להשבית את הגן לכל אורך היום.
מעיריית רחובות נמסר: "במחלקת גני הילדים ממשיכים בתהליך שנמשך בנושא מזה מספר חודשים. בהמשך לתגבור הצוות בסייעת, נמשיך לתגבר את צוות הגן, בין היתר בגננת נוספת ובתוכניות הרלוונטיות.
"בהמשך לטיפול כל השירותים המקצועיים בנושא, לבקשת ההורים נקבעה פגישה נוספת להורים עם השירות הפסיכולוגי, היועצת החינוכית מטעם משרד החינוך ומזל דהן מנהלת מחלקת גני ילדים. אנו פועלים עם כל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים על מנת להשיב את השגרה בגן בהקדם האפשרי".