אל תשכחי אותי (ישראל, 2018)
זהו היום הטוב ביותר בחייו של ניל, כשחבר מציע לו להצטרף ללהקת הגאראז' המצליחה שלו. זהו היום הגרוע ביותר בחייה של תום, היא מאושפזת במחלקה להפרעות אכילה, המחזור החודשי שלה הופיע מחדש וזה אומר שהיא השמינה. בעקבות מפגש מקרי ביניהם, ניל מסייע לתום בבריחה מבית החולים ויחד הם נמלטים ממוסדות, משפחות וציפיות חברתיות.
בימוי: רם נהרי. שחקנים: ניתאי גבירץ, מון שביט, כרמל בתו, לב קרת, רונה ליפז מיכאל, עילם וולמן, טל ברקוביץ, תום יער.
שייקה: החיים הנסתרים של שייקה אופיר (ישראל, 2019)
הסיפור שטרם סופר על אחד מגדולי השחקנים הישראלים בכל הזמנים – שייקה אופיר. אין ישראלי שלא מכיר את אופיר כבדרן, פנטומימאי או כוכב קולנוע ותיאטרון – אבל לא רבים באמת הכירו את האדם שמאחורי אלף הפרצופים. ״שייקה״ מביא את סיפורו המלא של האיש שרצה יותר מכל להצחיק ולהיות נאהב, ואף הצליח להגיע לפסגת עולם הבידור בישראל ומחוצה לה, אבל שילם מחיר אישי ומשפחתי כבד. במקביל לקריירה המזהירה של אופיר, הסרט מפנה לראשונה זרקור אל הנשים המשמעותיות ביותר בחייו, ומשרטט דיוקן אישי ופסיכולוגי של האיש שהפך לאייקון תרבות.
בימוי: ארי דוידוביץ.
גברים בשחור: אינטרנשיונל (ארה"ב, 2019)
הגברים בשחור מאז ומעולם הגנו על כדור הארץ מפני חלאות היקום. כעת הם עומדים בפני האיום העולמי הגדול ביותר איתו התמודדו עד כה: חפרפרת בתוך הארגון.
בימוי: פ. גארי גריי. שחקנים: כריס המסוורת', ליאם ניסן, טסה תומפסון, רבקה פרגוסון, אמה תומפסון.
זה בידיים שלך (צרפת, 2018)
מוזיקה היא הסוד של מאתייה מלינסקי. פריצה שביצע עם חבריו מהפרברים מובילה אותו לכלא. העונש מומר לעבודות שירות על ידי פייר, מנהל הקונסרבטוריון הלאומי, לאחר שזה מזהה במאתייה את הפסנתרן המחונן שעשוי להיות כרטיס הכניסה שלו לתחרות הפסנתר הלאומית. מאתייה נכנס לעולם חדש עם כללים וקודים שונים, עובר סדרת חינוך מוזיקלית אצל ״הרוזנת״ הקשוחה ועל הדרך מתאהב באנה. כדי להצליח בתחרות שתשנה את גורלם יצטרכו מאתייה, פייר וה"רוזנת" ללמוד להתגבר על דעות קדומות.
בימוי: לודוביק ברנאר. שחקנים: למברט וילסון, קריסטין סקוט-תומס, ז'ול בנשיטרית.
טעימה מהחיים (איטליה, 2018)
ארתורו הוא שף מוכשר, אבל בעקבות התנהגות אלימה הוא נאסר, ומשוחרר כשעליו לקיים עבודות שרות. הוא נשלח לתת שיעורי בישול לצעירים עם צרכים מיוחדים, שחיים בהדרכתה של אנה. לגווידו יש אספרגר אבל גם תאווה גדולה לבישול ולמטבח. המפגש בין שני ההפכים האלו יוצר חברות בלתי אפשרית שתשנה את חייו של ארתורו.
בימוי: פרנצ'סקו פלאשי. שחקנים: ויניציו מרצ'יוני, ולריה סולרינו, לואיג'י פדל.