משפטו של טד בנדי (ארה"ב, 2019)
מבוסס על סיפור אמיתי של אחד הרוצחים הסדרתיים הכי ידועים לשמצה בעולם. טד, בחור יפה תואר, חכם, חתיך, כריזמטי, אליל הבנות. באוניברסיטה כולם סוגדים לטד, אחד הסטודנטים הכי מבריקים שלמדו שם. ליז, אם חד הורית, מגדלת את הילדה שלה בכוחות עצמה ונותנת לה את כל מה שהיא יכולה. כשהיא פוגשת בטד, נראה שחייה משתנים לטובה. החיים ורודים ויפים, עד שטד נעצר ומואשם בסדרה של רציחות סדרתיות זוועתיות. כשהחששות של ליז נהפכות לפרנויה, היא נאלצת לחשוב כמה טוב היא מכירה את האיש איתו היא חולקת את חייה, וככל שהעדויות נערמות, היא צריכה להחליט האם טד הוא באמת קורבן, או הרוצח הסדרתי הנורא ביותר שאמריקה ידעה מעולם.
בימוי: ג'ו ברלינגר. שחקנים: זאק אפרון, לילי קולינס, ג'ון מלקוביץ', קאיה סקודלריו, ג'ים פרסונס.
ברייטברן (ארה"ב, 2018)
מה קורה כאשר ילד מחונן מכוכב אחר מתרסק בכדור הארץ, אך במקום להפוך לגיבור האנושות, הוא הופך להיות משהו הרבה יותר אפל?
בימוי: דיוויד ירובסקי. שחקנים: אליזבת בנקס, דיוויד דנמן.
אדוני (הודו, 2018)
רטנה היא בחורה צעירה אשר חיה ועובדת כמנהלת משק בית בביתו של אשווין, בחור צעיר, בערך בגילה, ממשפחה עשירה מאוד ממומביי. נדמה שלאשווין יש הכל, אבל רטנה חשה שהוא אבוד, שהוא ויתר על החלומות שלו. היא, לעומתו, שנדמה שאין לה דבר, מלאת תקווה ועובדת בנחישות לקראת החיים שהיא מדמיינת לעצמה. בהדרגה נוצר קשר בין השניים והעולמות שלהם מצטלבים, אך האם ייתכן עתיד משותף לשניהם?
בימוי: רוהנה גרה. שחקנים: טילוטמה שומה, ויבק גומבר, גיטאנג'טי קולקארני, ראול וורה.
אלאדין (ארה"ב, 2018)
עיבוד לייב אקשן לקלאסיקה האהובה של דיסני. סיפורו של נער רחוב מקסים, נסיכה אמיצה ונחושה בשם יסמין וג'יני שייתכן שהוא המפתח לעתידם.
בימוי: גאי ריצ'י. שחקנים: וויל סמית', מנה מסעו, נעמי סקוט.