מעודדות הזהב (ארה"ב, 2019)
מרתה נכנסת לשנות הזהב שלה בלי יותר מידי תכניות לעתיד. היא מרגישה שהכל כבר מאחוריה, ומה שלפניה לא מזמין במיוחד. עם המחשבה הזו היא מוכרת את כל תכולת ביתה שבניו יורק ועוברת לסן ספרינגס שבג'ורג'יה – קהילת דיור יוקרתית לגיל השלישי. למרות מזג האויר השמשי, המרחבים הפתוחים, המתקנים המפוארים והשכנים הידידותיים קצת יותר מידי, מרתה לא מוצאת את עצמה במקום החדש, עד שיום אחד היא נתקלת במקרה במדי הנבחרת הישנים שלה מהתיכון, ועולה בראשה רעיון – להקים קבוצת מעודדות.
בימוי: זארה הייס. שחקנים: דיאן קיטון, ג'קי וויבר, ריאה פרלמן.
מלחמה פרטית (ארה"ב / בריטניה, 2018)
מרי קולבין היא אגדה חיה ודוגמה למופת לכל העוסקים בעיתונות. קולבין מסקרת במהלך שנים רבות את כל הקונפליקטים הצבאיים ברחבי העולם, ושמה עצמה לא פעם בחזית הקרבות האכזריים ביותר. לאחר שנפצעה בעינה מפיצוץ רימון בסרי לנקה, קולבין חובשת רטייה על עינה ומקריבה את חייה הפרטיים ובריאותה למען סיקור ממקור ראשון של הקרבות הקשים במלחמת האזרחים בסוריה. יחד עם צלם המלחמה הנודע פול קונרוי, היא מגיעה לעיר הנצורה חמס ועוברת את החוויה המטלטלת והמסוכנת ביותר שחוותה במהלך עשרות שנותיה ככתבת שטח.
בימוי: מתיו היינמן. שחקנים: רוזמונד פייק, ג'יימי דורנן, סטנלי טוצ'י, טום הולנדר.
ג'ון וויק 3 (ארה"ב, 2019)
מתנקש העל ג'ון וויק חוזר כאשר על ראשו תג מחיר של 14 מיליון דולר וצבא של ציידי ראשים בעקבותיו. לאחר שהוא הורג חבר בגילדת המתנקשים הבינלאומית 'השולחן הגבוה', ג'ון וויק מנודה מקרבם, אך המתנקשים והמתנקשות חסרי הרחמים ביותר בעולם אורבים לכל צעד שלו.
בימוי: צ'אד סטהלסקי. שחקנים: קיאנו ריבס, האלי ברי.
גם השמש היא כוכב (ארה"ב, 2019)
סטודנט רומנטיקן בשם דניאל ביי ונטשה קינגסלי הפרגמטיסטית, ילידת ג'מייקה נפגשים ומתאהבים במהלך יום קסום אחד ברחבי העיר הרועשת והגועשת ניו יורק. כאשר נותרו רק שעות בודדות במה שכנראה יהיה יומה האחרון של נטשה ומשפחתה בארצות הברית, היא נאבקת בניסיון הגירוש של משפחתה ובמקביל מתמודדת עם ניצוצות האהבה שהיא חשה כלפי דניאל, אשר עובד קשה מאוד בכדי להוכיח לה שהם נועדו אחד לשני.
בימוי: ריי רוסו יאנג. שחקנים: יארה שהידי, צ'ארלס מלטון, ג'ון לגוויזאמו.