חופשת הפסח הארוכה היא הזדמנות נהדרת לקחת את הילדים להצגה או מופע. אתם זוכים לכמה שעות של שקט והילדים סופגים קצת תרבות. אז מה מחכה לכם על הבמות בפסח הזה ברחבי הארץ?
פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים
עשרות שחקנים, מופעים משש מדינות וקרנבל של מופעי רחוב יחכו לגם בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים שיתקיים בין ה 21-24.4.19 בתיאטרון חיפה. השנה בפסטיבל, 8 הפקות מקור שיופיעו בבכורה עולמית ולראשונה תתארח הצגה המונגשת לילדים על הספקטרום האוטיסטי.
3 צפייה בגלריה
ספר השיאים של פוז. צילום: ג'ראר אלון
ספר השיאים של פוז. צילום: ג'ראר אלון
ספר השיאים של פוז. צילום: ג'ראר אלון
בין ההצגות: אל עצמי - שיתוף פעולה של תיאטרון חיפה עם תיאטרון ארצי לילדים ונוער. ההצגה מבוססת על הספר של גלילה רון פדר-עמית ומגוללת את סיפורו של ציון, ילד שגדל בשכונת מצוקה למשפחה קשת יום המתקשה לגדל אותו. ציון למשפחת אומנה בחיפה שם הוא נדרש להתמודד עם קשיי הסתגלות, למצוא חברים חדשים, להציג את עצמו ולהיקלט במציאות החדשה. ספר השיאים של פוז - הצגה על פי ספרו של דויד גרוסמן. החיים בספארי משעממים בשביל ארנב נמרץ כמו פוז. בוקר אחד הוא מחליט לנסות לשבור שיא במטרה להיות סוף-סוף הכי טוב במשהו. נחוש בדעתו פוז יוצא למסע. בדרך מלוות אותו חיות הספארי, חברי כיתתו, המורה וכמובן אמא ואבא. הלב - שיתוף פעולה של תיאטרון חיפה עם תיאטרון המדיטק. הסיפור המיתולוגי על הילד מרקו היוצא לחפש את אימו מגיע בעיבוד מקורי וחדש לספרו של אדמונדו דה אמיצ'יס. עלי בבא וארבעים השודדים - הסיפור המפורסם מסיפורי אלף לילה ולילה בשיתוף פעולה עם תיאטרון אורנה פורת לילדים. עלי, קאסים ומרג'אנה הם שלישיית חברים בלתי נפרדת. יום אחד מגלה עלי אוצר גדול ששייך לשודדים, והתגלית מטלטלת את חייהם ומעמידה את החברות העמוקה למבחן.
אינדי - דוב 2019 בנמל יפו
פסטיבל מוזיקה לכל המשפחה בנמל יפו יתקיים בין ה 21-25.4.19 ויכלול את מיטב מופעי המוזיקה לילדים: ענן על מקל, ילדי בית העץ , ילד פעם, אוריינטל קידס גרוב, אינדי ילד, החוג לתולדות המוזיקה, אם פתאום אפגוש אריה, האוצר, יואל אמר, לב אוהב ועוד. עוד בפסטיבל: יריד מוזיקה, דוכני מזון , אומני רחוב, מופעים חינמיים, עמדות איפור, פינות צילום ומכירת דיסקים ואקססוריז של האמנים המשתתפים בפסטיבל. לפרטים נוספים וכרטים לחץ כאן.
השכונה של הופ!
"בשכונה של הופ!״ קרה דבר מוזר. בעקבות לחש קסמים השעון הפסיק לעבוד וחולל בשכונה מהומה וחוסר סדר. מה עושים כשאין לילה ואין יום, כשאין מחר ואין אתמול, כשאין מוקדם ואין מאוחר? יובל המבולבל, הדוד חיים ומולי וצומי, אוספים את כל החברים בשכונה ויוצאים יחד למשימה הגדולה בכל הזמנים: להחזיר את הזמן לשכונה של הופ!. המופעים יתקיימו ב 17.4 בתיאטרון ירושלים, 21-23.4 בהיכל התרבות תל אביב, 24.4 במרכז הקונגרסים חיפה.
3 צפייה בגלריה
השכונה של הופ! צילום: ערן לוי, רפי דלויה
השכונה של הופ! צילום: ערן לוי, רפי דלויה
השכונה של הופ! צילום: ערן לוי, רפי דלויה
קרקס בראבו - לילה מטורף במוזיאון
מה קורה במוזיאון לאחר רדת החשכה? "לילה מוטרף במוזיאון" יגלה לכם את כל סודות הלילה של המוזיאון במופע קרקס בינלאומי עם אקרובטים מעופפים באוויר, נערות גומי, ג'אגלרים, אומני שיווי משקל ועוד הפתעות רבות. המופע יתקיים ב 16.4 בהיכל התרבות אשקלון, 21.4 בהיכל התרבות פתח תקוה, 22.4 היכל התרבות ראשון לציון, 23.4 היכל אמנויות הבמה הרצליה, 24.4 משכן לאמנויות הבמה באר שבע.
מיקי וציפי בקרקס
החלום של מיקי הוא להופיע בקרקס, ציפי מבטיחה שאם מתאמנים החלומות מתגשמים, כך בעזרתה של ציפי, מיקי מתחילה סדרת אימונים מצחיקה כדי להופיע בקרקס, האם מיקי תצליח? מופע קרקס צבעוני ומצחיק המשלב את השירים האהובים והמוכרים של מיקי וציפי שביט. המופע תתקיים בין התאריכים 15.4-27.4 באוהל קרקס Y, סמוך לקניון איילון. לכרטיסים לחץ כאן.
3 צפייה בגלריה
מיקי וציפי בקרקס. צילום: אור דנון
מיקי וציפי בקרקס. צילום: אור דנון
מיקי וציפי בקרקס. צילום: אור דנון
פסטיבל קופיקו בפארק
למעלה מ- 65 שנה לאחר שהגיע אלינו מאפריקה הרחוקה, מוסיף קופיקו להפתיע, ובפסח הקרוב הוא יחזור למופע בפסטיבל על שמו. עוד בפסטיבל: פעילויות ואטרקציות מאתגרות, עמדות יצירה, פינות זולה, מתחם ג'ימבורי, יריד היתולי, מתחמי גרפיטי ענקיים, מתחמי משחק. הפסטיבל יתקיים בין ה 21-24.4.19 באמפי וואהל גני יהושע, תל אביב.
קרקס האש והמים
היישר מסיבוב הופעות בקרקסי העולם מגיע לישראל בפסח הקרוב קרקס האש והמים. חוויה קרקסית המשלבת אש, מים, להטוטים מעולם אחר, אקרובטיקה מטורפת, מופעי אוויר סוחפים ועוד. המופעים יתקיימו בין ה 20-27.4.19 באוהל קרקס פלורנטין, הכפר הירוק, רמת השרון.
קרקס מוסקבה - הניצחון
עוד מופע קרקס מגיע אלינו בפסח הקרוב, הפעם ממוסקבה. הקרקס בהשתתפות אמנים בינלאומיים שיציגו אטרקציות, ג'גלינג, חד אופן, צלחות, נערת גומי, דיאבולו, ליצנים על גלגליות, הולה הופ, ליצנים ועוד. המופעים יתקיימו ב 21.4 במתנ"ס נצרת עילית, 22.4 מופ"ת ראשון לציון, 23.4 אולם שרת פתח תקוה, 24.4 בית נגלר חיפה, 26.4 היכל התרבות באר שבע, 27.4 מרכז שטיינברג חולון. לכרטיסים לחץ כאן.
פסטיבל מספרי סיפורים לילדים
תיאטרון הילדים הישראלי גאה להציג קלסיקות ילדות במיטבן, מומחזות ומונגשות במיוחד לגיל הרך. הפסטיבל יתקיים בין ה 21-24.4.19 במתחם תיאטרון הפארק, גני יהושע תל אביב. בין שעות הסיפור התיאטרליות: הבית של יעל, איה פלוטו ושמוליק קיפוד.
קסם של אשליה
מופע המרכז את מיטב האשליות המקוריות והמדהימות ביותר, פעלולי פירוטכניקה, טלפתיה, היעלמות במה ועוד נאמברים מרתקים ומלאים אדרנלין. המופע יתקיים ב 21.4 במתנ"ס חוף אשקלון, 23.4 בית העם רחובות, 24.4 תיאטרון גבעתיים. לכרטיסים לחץ כאן.
ומה קורה ברחובות בחול המועד: כל אירועי החג בלי לצאת מהעיר.