אהבה בשלייקס (ישראל, 2019)
תמי, בת 64, אלמנה עליזה ואופטימית המלווה כל העת בזכרו היקר של בעלה, ובנו, בן 70, אלמן אף הוא, זאב בודד קשה יום ועוקצני, מוצאים עצמם מאוהבים. החל מפגישתם הראשונה והמצערת בה אנט פוגעת בו במכוניתה ועד שהם מתאחדים מתחת לחופה, עוברים על אנט ובנו סדרה ארוכה של מצבים מרגשים ומשעשעים ומאבקים פנימיים, זוגיים ומשפחתיים. הם מתקרבים, נפרדים, חוזרים זו לזרועות זה ,שוב מתעמתים וחוזר חלילה, עד שלבסוף האהבה מנצחת.
בימוי: יוחנן (חורחה) ולר. שחקנים: יהודה בארקן, ניצה שאול, שלמה בראבא, יפתח קליין, מיכל ינאי, גבי עמרני, אילן דר, אריה מוסקונה.
אחרי ש... (ארה"ב, 2019)
טסה, נערה צעירה, מגיעה לקולג׳ ומתאהבת כנגד כל הסיכויים בהרדין, החתיך של הקולג׳. היא מבינה שסיפור האהבה הזה הוא לא בשבילה, אבל מהר מאוד היא מפסיקה להתנגד לחיזוריו ומגלה שיש בחייו סוד אפל שיעיב על יחסיהם. שניהם יעברו מסע כדי להבין ולבחון את האהבה שלהם.
בימוי: ג'ני גייג'. שחקנים: הירו פיינס טיפין, פיה מיה, סלמה בלייר, פיטר גלאגר.
הלבוי: עלייתה של מלכת הדמים (ארה"ב, 2019)
הלבוי, כלוא בין עולמות העל הטבעי וכדור הארץ, יוצא למאבק במכשף מהעת העתיקה שמתכנן לנקום במין האנושי.
בימוי: ניל מרשל. שחקנים: דיוויד הרבור, מילה ג'ובוביץ', סשה ליין, איאן מקשיין.
כולם יודעים (ספרד, 2018)
לאורה והילדים שלה מגיעים לחתונתה של אחותה בעיירת ילדותן – מקום קטן וציורי באזור הכפרי של ספרד שבו כולם מכירים את כולם. ערב החתונה, שמתרחשת בוילה גדולה ויפה, מלא באלכוהול, מוזיקה, ריקודים ושמחה. מצב הרוח משתנה כשאירוע מפתיע סוחף את כל בני המשפחה והכפר למערבולת של שקרים וחושף סודות שהיו קבורים במשך עשרות שנים – מהסוג שאף אחד לא מדבר עליהם, למרות שעם הזמן נדמה שכבר כולם יודעים.
בימוי: אסגר פרהאדי. שחקנים: פנלופה קרוז, חוויאר בארדם, ריקרדו דארין.
דוכן הראמן (סינגפור / יפן, 2018)
מאסטו הוא שף ראמן (מרק מסורתי ביפן) צעיר ביפן. לאחר שהתייתם מאביו, הוא מתחיל להתחקות אחר העבר של משפחתו. מאסטו עוזב את ביתו שביפן ויוצא למסע קולינרי בסינגפור, מקום מוצאה של אמו. במהלך המסע הוא מגלה הרבה יותר מסודות משפחה. מפגש עם הסבתא שהייתה מנותקת מאמו שנים יציף מחדש דרמות וסיפורים שהזמן ניסה להשכיח.
בימוי: אריק קהו. שחקנים: ציושי איהרה, טאקומי סאיטו, סייקו מאצודה, ג'נט או.
בוסית בקטנה (ארה"ב, 2019)
בוקר אחד, ימים ספורים בלבד לפני הגשת מצגת גורלית ללקוח החשוב ביותר שלה, מתעוררת אשת העסקים החריפה ג'ורדן סנדרס בפנטהאוז המפואר שלה, בתור הגרסה שלה עצמה בת ה-13. השותפה היחידה לסוד הגדול והמוזר היא העוזרת האישית שלה, אשר סובלת ממנה באופן קבוע, שמנסה להציל את העסק ברגע שבו הכל עלול להתרסק.
בימוי: טינה גורדון. שחקנים: רג'ינה הול, ג'סטין הרטלי, איסה ריי.
מיסטר לינק (ארה"ב, 2019)
גובהו של מיסטר לינק הוא 2.5 מטר, משקלו 285 קילוגרם וכל גופו מכוסה בפרווה. מיסטר לינק חי בצפון מערב האוקיינוס השקט, ונמאס לו להיות לבד. הוא מחליט לגייס את שירותיו של מגלה הארצות ליונל פרוסט, במטרה שיוביל אותו במסע לאיתור בני משפחתו האבודים בארץ הפלאות שנגרי-לה. אל הצמד המוזר חוברת אדלינה פורטנייט ההרפתקנית וכך נוצרת משלחת משולשת המסוגלת להתמודד עם כל מכשול בדרכם. ביחד יגלו השלושה ש"משפחה" ניתן לפעמים למצוא גם במקומות הכי לא צפויים.
בימוי: כריס באטלר. דיבוב: זאק גאליפנאקיס, יו ג'קמן, זואי סלדנה, אמה תומפסון.
סטר לגו 2 (ארה"ב, 2019)
אזרחים מתמודדים מול איום ענק חדש: פולשי לגו דופלו מהחלל אשר מחריבים הכול בקצב מהיר יותר משניתן לבנות אותו מחדש. הקרב להביס את הפולשים ולהשיב את ההרמוניה ליקום הלגו ייקח את אמט, לוסי, באטמן והחברים החדשים שלהם לעולמות מרוחקים ונסתרים, כולל גלקסיה המלאה בצמחים אגדיים. המסע יבחן את האומץ, היצירתיות ואת מומחיות כישורי הבנייה שלהם.
בימוי: מייק מיטשל. דיבוב: כריס פראט, אליזבת בנקס, צ'אנינג טייטום, וויל ארנט.
רקסי המלך (בלגיה, 2019)
מאז הגעתו לארמון בקינגהאם, רקס חי חיי מותרות. הוא הכלב הראשי בארמון ואפילו עקף 3 מחבריו הקורגיים במאבק על ליבה של המלכה. כאשר הוא גורם לתקרית דיפלומטית במהלך ארוחה רשמית עם נשיא ארצות הברית, הוא במהרה יורד מגדולתו. לאחר שהוא נבגד על ידי אחד מחבריו, רקס הופך להיות כלב משוטט ברחובות לונדון. באמצעות האהבה, הוא ימצא את הדרך לעמוד בפני הסכנות הגדולות.
בימוי: בן סטאסן, וינסנט קסטלוט. דיבוב: גילן שחף, דן קיזלר, שירלי לילו, גדי לוי, יורם יוספסברג.
משימה חתולית בהחלט (גרמניה, 2018)
מארני היא חתולת בית מנומנמת, המבלה את זמנה מול סדרות אקשן בטלוויזיה, וחולמת על הרפתקאות חוץ. שגרת חייה מופרת, כשהיא מקבלת הצעה מפתה, להיות סוכנת חשאית במשימה סודית. מרוגשת מההזדמנות הנדירה, יוצאת מארני למסע אל הלא נודע, רק כדי למצוא את עצמה אבודה באמצע שום מקום. חבריה החיות מנסים לעזור למארני לחזור הביתה, אבל בדרך הכל משתבש, כשהמשטרה חושבת שהם כנופיית גנבים ומנהלת אחריהם מצוד. במירוץ נגד הזמן מנסים החברים לאתר את הגנבים האמיתיים, ומוצאים בדרך את עצמם, אהבה וחברות אמת.
בימוי: כריסטוף לאונשטיין, וולפגנג לאונשטיין.