את התקופה המורכבת ניתן לנצל להרחבת אופקים והעשרה גם בתחום התיאטרון ובדיוק לשם כך יזמו בהנהלת בימת הנוער והעירונוער יום תיאטרון עירוני, "תיאטרולייב". במסגרת היום המיוחד, שיתקיים ביום שני 4.5.20 תוכלו לקחת חלק בשיעורי משחק ותיאטרון שיועברו בשידור ישיר מאולפן העירולייב, היישר אל עמודי הפייסבוק של החברה העירונית והעירונוער.
בסדנאות המשחק יקחו חלק מיטב שחקני ובימאי בימת הנוער לדורותיהם, אקי אבני, דניאל גד, ג'וש שגיא, רענן פז, ליאורה ברנשטיין, עומר הלל, דניאל מורשת ובן יוסיפוביץ. לצד מתן כלים פרקטיים מעולם המשחק והתיאטרון, הם גם ישוחחו על עשייתם בעולם התרבות, התיאטרון והקולנוע בארץ, ידגימו ויחשפו את עבודת השחקן בתיאטרון, טלוויזיה וקולנוע, הציבור הרחב מוזמן להשתתף.
2 צפייה בגלריה
אקי אבני
אקי אבני
אקי אבני
(צילום: ענת מוסברג)
את יום השידורים הייחודי יזם שלמה טולדו, מנהל מחלקת אומנויות הבמה והפקות, שהוא גם הבוגר הראשון של בימת הנוער וגם ינחה אותו, כמו כן ישתתפו אילן גרזי - מנהל בימת הנוער וז'אק זרביב - המנהל האומנותי של בימת הנוער.
"המטרה העיקרית היא באמת לשמור על קשר עם חניכי ותלמידי בימת הנוער שכבר משוועים לחזור לעשייה ובעיקר לבדוק את ניתן להחזיר את הפעילות השוטפת עפי ההנחיות וההוראות המשתנות חדשות לבקרים", אומר שלמה טולדו, מנהל מחלקת אומנויות הבמה וההפקות בחברה העירונית. "המלכה האם שלנו - איה לביא - המציאה, יצרה, הגתה ופשוט עשתה, אז, במלחמה הנוראית ההיא בשנת 1973 - מלחמת יום הכיפורים, את בימת הנוער המופלאה שלנו, גם אנחנו נעשה מעשה ונמציא עצמנו מחדש דרך יום התיאטרון הווירטואלי והוויראלי הזה".
"אמנם עולם התיאטרון נעצר ואין הצגות שרצות, באופן לא וירטואלי, אך חדוות היצירה והעשייה עדיין ישנה", מסר חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות, "בימת הנוער החליטה ליזום פרויקט מיוחד אליו גייסו את מיטב שחקני ובימאי הבימה לדורותיהם, על מנת להעשיר את היושבים בבית בכל הקשור לתיאטרון ולעשייה בו. הקהל הרחב מוזמן להשתתף ולגלות עולם ומלואו".
2 צפייה בגלריה
דניאל גד ובן יוסיפוביץ' במלך האריות של בימת הנוער.jpg
דניאל גד ובן יוסיפוביץ' במלך האריות של בימת הנוער.jpg
דניאל גד ובן יוסיפוביץ' במלך האריות של בימת הנוער.jpg
(יח"צ)

להלן לוח השידורים המפורט

15:00 - פתיחה וברכת מחזיק תיק התרבות, מר עודד עמרם.
15:15 - ג'וש שגיא (שחקן, מורה למשחק ובמאי) "אימפרו" - ללמוד משחק דרך אימפרוביזציות (אילתורים).
15:45 - מנהל בית ספר למשחק של סמינר הקיבוצים -איציק וינגרטן - (שחקן, במאי ומורה למשחק, איש רחובות לשעבר) – לימוד משחק דרך מסכים?
15:55 - רענן פז - (שחקן, מורה למשחק, מחזאי ובמאי) שיעור תיאטרון פלייבק.
16:25 - אקי אבני - בוגר בימת הנוער שחקן תיאטרון הבימה כיום) שחקן יוצר בעידן הבידוד והסגר "להמציא עצמך מחדש".
16:35 - ליאורה ברנשטיין (במאית ומורה למשחק, רכזת מגמת תיאטרון בתיכון דה-שליט, ומורה למשחק בבית צבי ) עבודה על טקסטים - מונולוגים ודיאלוגים.
17:10 - דניאל גד (שחקן, בוגר בימת הנוער) – "להיות או לא להיות" משחק מול מצלמה ומשחק על במה? מה ההבדל?
17:40 - עומר הלל (שחקנית וזמרת, בוגרת בימת הנוער ובוגרת רימון) "שיר עושה לי לשמוח ולרקוד"- על שילוב בין מוסיקה ותיאטרון - אומנות המחזמר.
17:50 - ליאור ברגר (שחקן, במאי ומורה למשחק) - מהי עבודת השחקן על עצמו.
18:25 - בן יוסיפוביץ' - שחקן ובמאי, בוגר בימת הנוער, בוגר סמינר הקיבוצים, שחקן הבימה) – "גם אני הייתי ילד בימה!" עבודה על דמויות, עבודה על "דיבובים".