קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, יערוך פסטיבל פורים ענק עם מגוון הופעות של כוכבי ילדים, בני נוער ויוטיוברים מובילים. הפסטיבל יערך בין התאריכים: 10-11.3 ובין כוכבי היוטיוב ישתתפו בפסטיבל: עידו שיר, דורון ביטון, מישל זובין ועוד. כמו כן, תתקיים הופעת ענק של כוכב התיפוף רונו שיארח את איסאטו - אלוף הביטבוקס, שניהם יוצרים הופעה קצבית משולבת של תיפוף, ביטבוקס ורקדנים. בנוסף, הקניון מארח את היוטיוברית והטיקטוקית שרון ליברמן למפגש מעריצים וסלפי.
יום שלישי ה- 10.3 בשעה 11:00 - המופע של יניב המגניב: ליניב נמאס להיות מגניב ובא לו להיות גדול. הוא מנסה כל מיני מקצועות עד שהוא מבין שזה לא באמת משנה באיזה מקצוע הוא יבחר- להיות מגניב זה אופי וכל אחד יכול להיות מגניב, ממש כמו- יניב, אם הוא רק רוצה! מופע חדש, מצחיק וקצבי המשלב להיטים של כוכב הילדים האהוב.

2 צפייה בגלריה
עידו שיר
עידו שיר
עידו שיר
(צילום: ליאור אלון)

יום שלישי ה- 10.3 בשעה 17:30 - פעילות יוטיוברים: מופעים של מיטב היוטיוברים בארץ, ביניהם: עידו שיר, דורון ביטון, מאור גמליאל, מישל זובין, ארתור אדלין וניקול אדלין.
יום רביעי ה- 11.3, בשעה 11:00 - המופע של רונו ואיסאטו: הופעה הכוללת כלי תיפוף חיים על הבמה. אסיאטו שחקן ראשי ב- the voca people ועובד עם אמנים מהגדולים בארץ כמו נועה קירל וסטפן. הוא מונה מעל 80 אלף עוקבים ברשתות המדיה השונות ומעל 100 אלף צפיות בקליפים.

2 צפייה בגלריה
שרון ליברמן
שרון ליברמן
שרון ליברמן
(צילום: מאיסה)

יום רביעי ה-11.3 בשעה 17:30 - מפגש מעריצים עם היוטיוברית והטיקטוקית שרון ליברמן: שרון התחילה בתור הביישנית בחבורת "חיים בחארטא", הפכה לדמות בולטת בחבורת "בלאגן", הנחתה את סדרת "הסאב הבא" (דומינו'ס פיצה) ופתחה ערוץ יוטיוב משלה שזכה ל-50 אלף עוקבים עוד לפני שפורסם בו סרטון אחד! שעה של כיף, אתגרים, שאלות תשובות, צחוקים וסלפי.
הכניסה לכל המופעים חופשית.