מאי קריטי היא תלמידת כיתה יב' בבית הספר אורט רחובות, בכיתה א' כבר שרה בטקסי בית הספר סיני ברחובות ובכיתה ז' כבר הוציאה את הסינגל הראשון שלה. לאחר מכן הוציאה סינגל אחרי סינגל והאחרון שבהם 'נוטלה' שיצא לפני שלושה שבועות כבר זוכה ל-350 אלף צפיות ביו טיוב ולהעלאות בסטורי על ידי אמנים מפורסמים כמו רגב והלן הוד והפרויקט של רביבו.
מאי מספרת שהשיר הראשון יצא במקרה, היא הגיעה לאולפן של אילן טל כדי להקליט קאבר, והוא הציע לה לעשות סינגל. "התחלתי לקבל תגובות ויש המון צפיות והמון אהזה מהקהל שלא ציפיתי לה, זה היה כיף", היא מספרת.
היו גם תגובות פחות טובות?
"היו, אני לא מתרגשת. אני בעד שמי שלא טוב לו – לא צריך להגיד את הרע, אם יש תגובות מייעצות אין לי בעיה בכלל אבל אני לא מתרגשת, יש גם המון תגובות טובות". מאי היום מופיעה באירועים פרטיים כמו בר מצוות ובת מצוות ומתפרנסת לא רע בכלל, היא מתפעלת דפים פעילים במיוחד ברשתות החברתיות ובשיא לימודיה. קריטי גם מופיעה כבר בבמות גדולות יותר של אירועי העיר והחלום הוא להמשיך ליצור, לעשות מוזיקה ולעלות על במות גדולות בארץ ובעולם.

המנהל האישי של קריטי הוא לא אחר מאביה, ליאור קריטי, שמוכר מאוד בעיר בגלל העסק שלו 'צמיגי קריטי'. "הוא מנהל ולוקח לכל מקום, והוא איתי בכל הדרך, הקדשתי לו גם שיר שנקרא 'אבא שלי', כאילו תודה על הכול כי הוא דוחף אותי ונותן לי לעשות את מה שאני אוהבת ואני מקדישה לו אותו באהבה גדולה'. עד היום הם הדפו הצעות להשתתפות בתוכניות טלוויזיה בתחום השירה, בעיקר בגלל ענייני גיל, אך כעת הם פתוחים להצעות.