פרויקט "הזדמנות שניה" של פורום נשים רחובות מאפשר לנשים תושבות העיר לרכוש השכלה לתואר ראשון באמצע החיים, עם משפחה וילדים, באמצעות מלגות עירוניות, אבל בימי קורונה נשות הפורום מתגייסות גם למטרה אחרת לחלוטין - סיוע למערך העירוני.
1 צפייה בגלריה
מתנדבת פורום נשים רחובות בפעילות
מתנדבת פורום נשים רחובות בפעילות
מתנדבת פורום נשים רחובות בפעילות
(צילום: עיריית רחובות)
בשבוע שעבר סטודנטיות במסגרת פרויקט "הזדמנות שנייה" השתלבו בהתנדבות במתן מענה לקניות למטופלי רווחה, וכן בחלוקת מזון למבודדים לקראת שבת, לתושבים שאינם יכולים לצאת מביתם לקניות.
השבוע הצרכים התגברו, והסטודנטיות יצאו לסייע לפי דרישה לחלוקת ושינוע מזון לקשישים, וכן לעזרה נוספת באריזה ו/ וטלפונית. תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות ועל מיגון ושמירה על המתנדבות.
חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האשה: "אני גאה בכל אחת ואחת מהמתנדבות שלנו, גם בימים אלה של חוסר ודאות ודאגה למשפחה שלהן - הן יוצאות ותומכות בקהילה".
אביבה חלבי, יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האשה: "אנו בוחנות שיעורי עזר מקוונים וסיוע במטלות הלימודיות שיתקיימו עם המתנדבים והמתנדבות. ויחד עם זאת, הסטודנטיות מוצאות זמן להתנדב כאשר יש צורך ואנו פונות אליהן. ההתנדבות היא בתחומים שונים ובשיתוף פעולה עם אגף שכונות ואגף הרווחה והשירותים החברתיים. העובדים והעובדות הסוציאליות פועלים ממש סביב השעון באיתור הצרכים ומענה לפניות של התושבים הנזקקים, הקשישים והנצרכים לסיוע בעת משבר זה".
תושבות העיר שרוצות לסייע ולהתנדב מוזמנות לפנות לנירית שדה- רכזת הזדמנות שנייה בפורום נשים רחובות - בטלפון 089352419