אתם נאלצים לשהות בבידוד, אחת האפשרויות להעביר את הזמן היא באמצעות צפייה בסדרות. הכנו לכם כמה המלצות

מטומטמת

דרמה יומית של HOT פרי עטה של בת חן סבג, שגם מכבבת בסדרה. העלילה עוקבת אחרי שירי אזוגי, שחקנית מובטלת בת 30 שמרבה להסתבך ולאכזב את חבריה שוב ושוב למרות כוונותיה הטובות. היא נמצאת בזוגיות מתוסבכת עם נמרוד, שחקן במקצועו, אשר יום אחד נתפס על החזקת סמים. משם הכל מתחיל להידרדר ושירי מוצאת את עצמה בגזרה של הגדולים. לסדרה, בעלת 3 עונות, שפת רחוב משלה והיא משהו בין דרמת פשע לטלנובלה מקומית שתגרום לכם לשכוח קצת את הצרות שלכם.

השוטר הטוב

יובל סמו הוא ידני קונפינו, שוטר בן 40 שמגלה שארוסתו בוגדת בו וכך הוא נאלץ לשוב לגור עם הוריו ולהתמודד עם החיים החדשים. בסדרה המצחיקה, חוץ מיובל סמו תוכלו לראות גם את לאורה רבלין, אורי גבריאל, גיא לואל, יגאל עדיקא, אלון חמאווי, ורד פלדמן, יונית טובי.


אלי

מיני-סדרה שמגוללת את סיפורו האמיתי (והמדהים) של המרגל הישראלי אלי כהן, שהצליח להתברג בשנות ה-60 לעמדות מפתח בסוריה ויצר קשרים הדוקים עם ראשי השלטון הסורי, חברי מפלגת הבאת', ובראשם המדינאי הסורי אמין אל-חאפז, שהצליח לתפוס לתקופה את השלטון בסוריה. את הסדרה ביים גידי רף, שכתב אותה יחד עם מקס פרי. בתפקיד הראשי תוכלו לראות את סשה ברון כהן. לצידו תוכלו לראות את הישראלים מוני מושונוב, הדר רצון רותם, יעל איתן, יוסף סוויד, ריימונד אמסלם, עמוס תמם, אלונה טל ועוד.

אוזרק

אם גם אתם אוהבים את ג'ייסון בייטמן ("משפחה בהפרעה") כמעט כמונו, הנה לכם סדרה להתמכר אליה. בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות פיננסי ממולח שבמקרה גם מלבין כספים עבור קרטל הסמים השני בגודלו במקסיקו. העניינים מהר מאוד תופסים כיוון עגום כשמגלה לקרטל שהשותף שלו גונב מהם כסף. מרטי מצליח לשכנע את הקרטל להשאיר אותו ואת משפחתו בחיים בתמורה לכך הוא צריך לפצות אותם באופן כזה שיצריך ממנו להלבין סכום כסף בלתי הגיוני בתקופה קצרה של כמה חודשים ספורים. העונה השלישית עולה ממש בקרוב.

אל תתעסקו עם חתולים

סדרות דוקו-פשע הן המתתק של נטפליקס והנה לכם סדרה שתפיל לכם את הלסת. קבוצה של אנשים מתאגדת יחד באמצעות פייסבוק לרדוף אחרי אדם זר שמעלה לאינטרנט סרטוני התעללות מזעזעים שהוא מבצע בחתולים. משם העניינים רק ממשיכים להתדרדר.

את

אחת מסדרות המקור הכי נצפות של נטפליקס, שהגיע אלינו לאחרונה גם לעונה שנייה. ג'ו גולדברג, בחור צעיר, חתיך וחכם, אבל גם מסוכן בטירוף. האהבה האובססיבית שלו גורמות לו להשאיר שובל של גופות והמאבק בין הטוב לרע מתעתעת בנו כצופים. צריך לצפות בשניים שלושה פרקים כדי להכינס לאווירה של הסדרה. ההתמכרות מובטחת (ובינינו, אין לכם משהו הרבה יותר טוב לעשות כשאתם בבידוד).

למה נשים רוצחות

מהיוצר של "עקרות בית נואשות", סדרה חדשה על שלוש גיבורות שמבקשות לנקום בבעלים שלהן. הסדרה נעה בין שלוש תקופות כאשר הקו המחבר הוא בית המגורים שלהן וגם העובדה שהבעלים שלהן לא ממש יודעים לשמור על איפוק...התקופות אולי שונות, אבל התגובות של הנשים נשארות דומות מאוד.