2 צפייה בגלריה
קפה לנדוור במתחם בילו
קפה לנדוור במתחם בילו
קפה לנדוור במתחם בילו
(צילום: עידן גור)
במתחם עופר בילו סנטר העודפים, מקבוצת קניוני עופר, נפתח השבוע סניף חדש של בית קפה לנדוור בהשקעה של 350,000 ש"ח. הסניף המשתרע על שטח של 150 מ"ר + 130 שטח ישיבה בחוץ. סה"כ בית הקפה החדש יכלול 150 מקומות ישיבה וממוקם בקומה ה 2 של המתחם.
רשת קפה 'לנדוור' מונה כיום כ- 30 סניפים בכל רחבי הארץ. האוכל ה"לנדוורי" לקוח מהמטבח האיטלקי וים תיכוני, מתעדכן מדי עונה ולדברי בעליו הוא שואב השראה מהמקומות הקלאסיים, הנחשבים והעכשוויים ביותר בעולם. בבית הקפה החדש תוכלו ליהנות גם מארוחת בוקר, ארוחות צהריים וערב משביעות וגם נשנושי לילה לצד בירה טובה.
2 צפייה בגלריה
קפה לנדוור במתחם בילו
קפה לנדוור במתחם בילו
קפה לנדוור במתחם בילו
(צילום: עידן גור)
לדברי מנחם מעודי, מנכ"ל מתחם עופר בילו סנטר: "כמתחם האאוטלט המוביל בארץ, אנו ממשיכים לפעול לחיזוק וגיוון תמהיל חנויות ורשתות מזון של מותגים מובילים. הצטרפותה של רשת בתי הקפה 'לנדוור' למתחם, מבססת את מעמדו של מתחם בילו סנטר, כמרכז קניות מוביל, המשלב חווית קניה ובילוי לכל המשפחה, עם שורת מותגים רחבה לצד חוויה קולינרית מגוונת".
על פי נתוני RIS, העוסקת בניתוח פעילות השוק הקמעונאי בישראל, מתחם עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, מציג גידול של 6% בהכנסותיו לעומת השנה הקודמת, וכן צמיחה של 9.5% ברבעון האחרון.
המתחם מונה כיום כ- 180 חנויות, ביניהם מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם פתוח שבעה ימים בשבוע. בין החנויות במתחם: פקטורי 54 אאוטלט, מנגו אאוטלט אדידס אאוטלט נייקי אאוטלט, ספייסס אאוטלט, רנואר וטוונטי פור סבן אאוטלט, קסטרו אאוטלט, אלדו אאוטלט, גט פרו (יבואני אנדר ארמור), אמריקן איגל, אוריג'ינלס, בטר פרייס, גולברי, דלתא, אורבניקה, תמנון, מחסן היבואן ועוד.
שעות הפעילות של 'קפה לנדוור' במתחם עופר בילו סנטר אאוטלט:
א-ה 9:00 עד 22:00
שישי 8:00 עד 16:00
שבת 10:00 עד 23:00
פורסם לראשונה: 10:38, 27.01.20