סניף 'ויקטורי' ברחובות יפתח ביום ראשון 29.3 בבוקר במיוחד לטובת תושבי העיר בני הגיל השלישי. הכניסה לסניפים בין השעות 07:30-09:30 תותר רק לבני 65 ומעלה בהצגת תעודת זהות או בהצגת תעודת תושב ותיק.
1 צפייה בגלריה
סניף ויקטורי | צילום: עומר וידר
סניף ויקטורי | צילום: עומר וידר
סניף ויקטורי | צילום: עומר וידר
(צילום: עומר וידר)
ההחלטה התקבלה לאור התקנות החדשות ולמען שמירה על בריאותם של בני הגיל השלישי. שעות הפעילות הללו יישמרו לאורך כל השבוע, חוץ משישי, רק עבורם.
אייל רביד מנכ"ל 'ויקטורי': על מנת לשמור על בריאות לקוחותינו, יזמנו שיתופי פעולה ביחד עם מספר ראשי רשויות אשר בעירם אנו מפעילים את סניפי הרשת. בהחלטה משותפת החלטנו לפתוח את הסניפים בשעות ייעודיות לגיל השלישי וכן, על פי צרכי ונוחות התושבים. זאת, כחלק מהמאמץ הלאומי להנגשת מזון לתושבי המדינה ולשמירת בריאותם של כלל אזרחינו".
בעקבות פנייה של חבר מועצת העיר אמיתי כהן לאיתן יוחננוף מנכ"ל ובעלי רשת יוחננוף, החליטה גם רשת 'יוחננוף' כי שני סניפים של הרשת ברחובות יהיו פתוחים בימים ראשון - חמישי משעה 6:00 - 8:00 לבני הגיל השלישי מגילאי 60 ומעלה (בהצגת ת.ז בלבד).
הסניפים הינם סניף מפוח בשכונת קריית משה וסניף אחד העם, הקרובים לריכוזי אוכלוסיה כדי שהמבוגרים לא יצטרכו לנסוע/ללכת מרחק רב.
חבר המועצה אמיתי כהן, יו״ר רשת חוויות: ״גם המבוגרים יוכלו לצאת לקניות לקראת הפסח הקרב ובא, כאשר בסניפים עושים הכל בכדי לשמור על בריאותם. אני רוצה להודות לאיתן יוחננוף שנענה לבקשה. תושבים ותיקים שעדיין חוששים לצאת -יכולים לפנות אלי ומתנדבים יעזרו להם בקניות".