הכל התחיל מזוג נעליים ישנות (היא מכנה אותן "נוסטלגיות") שירדן אברהם (29) מרחובות מצאה בארון הבגדים שלה. רגע לפני שהעבירה אותן לפח האשפה, החליטה לעשות עליהן ניסוי עיצובי. התוצאה הייתה מוצלחת במיוחד. עסק חדש נולד.
"הן היו נעליים משעממות", מספרת אברהם. "הצבע השחור דהה, אז חשבתי לצייר עליהן, להוסיף להן קצת צבע ואלמנטים, מקסימום הן תלכנה לפח עם קצת צבע". התוצאה הייתה נעליים "מדליקות" שמשכו תשומת לב בכל מקום שאליו נעלה אותן.
בקשות עיצוב אישי לנעליים ישנות החלו לזרום אליה, והצעירה שרק סיימה תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית, ומעולם לא חשבה שתוכל להתפרנס מאהבת הציור והאמנות, הקימה עסק משלה תחת השם #MyShoe.
איך זה עובד?
"כל נעל בעיני היא יצירת אמנות ולא 'סתם' עוד נעל. כל נעל שמגיעה אליי עוברת תהליך ניקוי, תפירה וחידוש צבע. לאחר מכן מתחיל תהליך העיצוב, בהתאם לנעל ולאופי הלקוחות. כל תהליך העיצוב נעשה בעבודת יד וכולל שימוש בחומרים השומרים על הנעל מפני מים ולכלוך".
2 צפייה בגלריה
לפני ואחרי | צילום: ירדן אברהם
לפני ואחרי | צילום: ירדן אברהם
לפני ואחרי | צילום: ירדן אברהם
איך את בוחרת את העיצוב?
"הקונספט העיצובי נבחר באופן אינטואיטיבי. ברגע שאני מביטה בנעל - אני כבר יודעת מה אעשה, כשזו נעל שלי אני מרשה לעצמי להשתגע לגמרי, אבל כשזו נעל של מישהי אחרת - אני מתאימה את עצמי לאופי שלה, שואלת שאלות וגם משתפת את הלקוחה בתהליך, ומקבלת את אישורה לפני תהליך העיצוב".
2 צפייה בגלריה
לפני ואחרי | צילום: ירדן אברהם
לפני ואחרי | צילום: ירדן אברהם
לפני ואחרי | צילום: ירדן אברהם
אברהם מבהירה שאמנם את הנעליים מספקות הלקוחות, אך כל נעל מסיימת את תהליך העיצוב בקונספט אישי וייחודי.
בנוסף לעיצוב הנעליים, אברהם גם מנחה סדנאות לנשים המעוניינות לעצב ולשדרג את הנעליים שלהן. נקודה למחשבה, בפעם הבאה שמפנים את ארון הנעליים, ובטרם קונים נעליים חדשות.