1 צפייה בגלריה
המקס סטוק נפתח. תורים בכניסה | צילום אביגיל קדם
המקס סטוק נפתח. תורים בכניסה | צילום אביגיל קדם
המקס סטוק נפתח. תורים בכניסה | צילום אביגיל קדם
רשת 'מקס סטוק' פתחה היום (א') סניף חדש בצומת ביל"ו, וההתרגשות המקומית הייתה בשיאה. שעה לפני הפתיחה כבר החל המון להתקהל בפתח החנות, וההתרגשות, שהחלה בשבוע האחרון ברשתות החברתיות, גרמה למאות אנשים להגיע למקום, באמצע יום עבודה ולמלא עגלת קניות.
מדובר ברשת, בעלת 48 סניפים, שכל אחת מחנויותיה בנויה כמרכול ענק המכיל מעל 10,000 פריטים, מריהוט ועד חומרי ניקיון, ציוד יצירה ומוצרים חד פעמיים, ונתפסת בציבור כרשת מוזלת. יתכן שזו הייתה הסיבה העיקרית לכך שבשבוע האחרון געשו הרשתות החברתיות וקבוצות הווטסאפ בבשורת הפתיחה, שהייתה עשויה להיות גדולה יותר רק אם היה נפתח בצומת בילו" סניף של 'איקאה'.
כתבתנו יצאה לשטח לחוות את ההתרגשות, ונתפסה בשגעת השופינג בעצמה כאשר גילתה את המוני בית ישראל, שחלקם המתינו זמן רב לפני השעה 12:00 בפתח החנות ובמכוניות לידה, ורק המתינו ל"שריקת הפתיחה" כדי לתפוס עגלה ולמהר פנימה.
רגע לפני הפתיחה, התפנה מנהל החנות, ניסים בן אלוש, להסביר: "פותחים היום את המקום באופן רשמי בשעה 12:00, אנחנו נרגשים מאוד, חיכו לזה הרבה זמן באזור, עבדנו על זה, לקח קצת זמן והנה אנחנו כאן".
ידעתם שתהיה כזו התלהבות?
"ידענו ואנחנו מזמינים את הקהל להגיע, יש הכל מהכול במחירים שרק במקס סטוק יש, אנחנו מחכים לכם, תבואו בהמוניכם".
את החנות פתח רשמית בעל הרשת, אורי מקס, בקביעת מזוזה, ואחרי שניתן האות, נפתחו הדלתות ומאות בני אדם, זינקו פנימה.
"זה היה קצת לא נעים בהתחלה", מספרת לקוחה שהגיעה למקום. "תיארתי לעצמי שתהיה התלהבות, רק על זה דיברו בשבוע האחרון בקבוצת ווטסאפ של הגן, אבל לא האמנתי שכל כך הרבה אנשים יגיעו באמצע יום עבודה. את מה שרציתי, מצאתי, והאמת שהמגוון די מרשים. אני לא מצטערת שהגעתי ממש על היום הראשון, כי זו סוג של חוויה להיות בין הראשונים, וחשבתי שיהיו מבצעי פתיחה. על קצת עומס אפשר להתפשר".
איך זה נראה בשטח? תראו בעצמכם: