חודש הקניות הכי גדול בשנה בא עלינו לטובה, וכמו תמיד, הישראלים יגהצו במהלכו את כרטיס האשראי בקצב. הנה שלל עצות וגם רשימת אתרים ברשת שחשוב שתכירו.
6 צפייה בגלריה
בלאק פריידיי
בלאק פריידיי
בלאק פריידיי
(צילום: shutterstock)
בין ShoppingIL הישראלי (9-10.11), יום הרווקים הסיני (11.11), הבלאק פריידי (25.11) והסייבר מאנדיי (28.11), הצרכנים פותחים את הארנקים ומתמסרים ל"הנחות ענק", ל"מבצעים חד פעמיים" ולהבטחות - שלא תמיד מצליחות לקיים.
הצרכן הישראלי כבר למד ששופינג טוב עושים בפיג'מה מול המסך באינספור אתרי הקניות המשתתפים בחגיגה. אבל אל תתבלבלו, עם כל הכבוד לסייל נובמבר, בלאק פריידי ויום הרווקים הסיני, לא כל הנוצץ מוזל.

6 צפייה בגלריה
בלאק פריידיי
בלאק פריידיי
אל תזמינו מזון וקוסמטיקה באתרים עם תאריך משלוח רחוק
(צילום: shutterstock)

11 עצות שחובה לאמץ לפני שקונים:


  1. קנו חכם. חלון הזמן לרכישה הוא באמת קצר ואתם חוששים לפספס, אבל זה לא מצדיק קנייה אימפולסיבית. תזכירו לעצמכם שלכל פריט שהחמצתם יש תחליף של מציאות לא פחות שוות. ההנחות תמיד יחזרו, המלאי תמיד מתחדש וגם בגד ב-10 שקלים הוא בזבוז כסף אם אין לכם צורך בו.
  2. תגיעו מוכנים. כבר היום ערכו לעצמכם רשימה של מה שאתם באמת צריכים כדי לא ללכת לאיבוד ולטבוע בתוך ההיצע האינסופי.
  3. שימו לב לאותיות הקטנות. לפעמים מסתתר בהן הקאץ'. למשל: שוברים שלא כוללים את המוצרים המוזלים.
  4. הפחות מסתכם ביותר. אל תזמינו לפני שבדקתם היטב את מחיר המשלוח. לעיתים אם תרכזו את הקניות באתר אחד במקום להתפזר, המשלוח יהיה חינם.
  5. ההנחה אמיתית? ערכו בדיקה מוקדמת של המוצר כדי לוודא שהמחיר לא זינק, וההנחה פשוט החזירה אותו למחיר המקורי.
  6. היזהרו מחיקויים. אל תסמכו על כך שהמותג האהוב עליכם מופיע בתיאור המוצר, בדקו שלא מדובר בחיקוי זול ולעיתים גם מסוכן (במקרה של איפור, קוסמטיקה או מזון).
  7. ערכו השוואת מחירים. גם בין האתרים הזולים והסינים כמו עליאקספרס, עליבאבא ואיביי יש פערי מחירים.
  8. יש עם מי לדבר? רכשו רק באתרים שיש להם הגנה על הצרכן במידה והמוצר לא מגיע, מגיע פגום או מגיע שונה מהתיאור. רוב האתרים מאפשרים לכם זמן מוגבל לדרישת פיצוי, שימו לב לתאריכים.

6 צפייה בגלריה
אל תזמינו לפני שבדקתם היטב את מחיר המשלוח
אל תזמינו לפני שבדקתם היטב את מחיר המשלוח
אל תזמינו לפני שבדקתם היטב את מחיר המשלוח
(צילום: shutterstock)

9. מדיניות ההחזרה. במקרה של בגדים והנעלה בדקו את אפשרויות ההחזרה, ישנם אתרים שדורשים מהלקוח לשלם על ההחזרה ולעיתים עלות המשלוח גבוהה ולא משתלמת.
10. עניין של זמן. אל תזמינו מזון וקוסמטיקה באתרים עם תאריך משלוח רחוק. אף מוצר מזון או קוסמטיקה לא מחזיק מעמד במשך חודש וחצי בקונטיינר סגור. זה מסוכן לכם ולא שווה את הסיכון.
11. שימו לב לחשבון הבנק שלכם. תשלום באתרים זרים עלול לחשוף אתכם לתרגילי עוקץ שלעיתים באים לידי ביטוי בסכומים זעומים אך קבועים, כמו דולר וחצי בשבוע, ועל כן קשה לזהות אותם. בדקו שכל ההורדות בחשבונכם מוכרות לכם.
6 צפייה בגלריה
במקרה של בגדים והנעלה בדקו את אפשרויות ההחזרה
במקרה של בגדים והנעלה בדקו את אפשרויות ההחזרה
במקרה של בגדים והנעלה בדקו את אפשרויות ההחזרה
(צילום: shutterstock)

אז אחרי שסיימנו עם התדרוך, קבלו את האתרים עם המחירים הכי שווים בחודש נובמבר ובשאר חודשי השנה:

SHEIN הסיני: כמה שווה הנחת ה-30 אחוז?


בעלי הניסיון כבר סיימו עם הקניות שלהם, כי ידוע שההנחות הגדולות מגיעות בתחילת החודש כשעוד יש מלאי. באתר SHEIN הסיני שנמצא במקום הראשון ברשימת אתרי הקניות ששולחים הכי הרבה לישראל, כבר פינקו את הרוכשים בקופון של 30 אחוז הנחה שהסתיים השבוע.
למרות זאת, אתם עדיין יכולים לעשות קניות ביותר מ-650 שקל ב-25 אחוזי הנחה, ביותר מ-450 שקל ב-20 אחוז הנחה וביותר מ-250 שקל ב-15 אחוז הנחה.
אמנם מדובר בהנחות קבועות אבל מחירי המוצרים באתר ירדו, המשלוח בחינם והלקוח הוותיק גם יכול לנצל נקודות זכות מרכישות קודמות.

6 צפייה בגלריה
כרטיסי אשראי
כרטיסי אשראי
בדקו האם ניתן לנצל נקודות שנצברו מרכישות קודמות
( צילום: shutterstock)

ליידי מייקאפ: לרכז את הרכישה


ליידי מייקאפ הידוע בכינוי האתר הפולני, כבר מזמן הפך לסנסציה בקרב חובבות האיפור והקוסמטיקה שנמאס להן לרכז רכישות רק לחופשות בחו"ל.
באתר תמצאו קוסמטיקה של חברות מובילות כמו אסתי לאודר, רבלון, גרנייה, לוריאל, מייבילין ניו יורק ופופה במחירים שלא הכרתם ובשליש מחנות הפארם הקרובה לביתכם.
בנוסף, תוכלו להתנסות בחברות קוריאניות מפתיעות שעד היום שמעתם עליהם רק בסרטוני טיק טוק. המשלוח אמנם נע בין 35 עד 50 שקל ולעיתים גם קצת יותר, ולכן גם כאן מוטב לרכז את הרכישה.

makeup: פינוק במשלוח


גם באתרים הזולים תמיד כדאי להשוות מחירים. באתר makeup מוכרים מוצרים דומים לאתר הפולני, אך משדרגים עם מותגים יוקרתיים כמו ארמני, ווישי, לה רושה ולנקום ושפע של בשמים שלא תמיד נמכרים בארץ.
יש פינוק נוסף: המשלוח עולה 20 שקל לרכישה מתחת ל-200 שקל ובחינם לרכישה מעל 200 שקל.

6 צפייה בגלריה
שופינג ושלום בית
שופינג ושלום בית
לפני הרכישה מומלץ לבקר בקבוצות הפייסבוק שמפרסמות לינקים מוזלים שכבר נבדקו
(צילום: shutterstock)

עלי אקספרס: קודים שמעניקים הנחות


אין קניות און ליין בלי האתר הוותיק ביותר, עלי אקספרס הסיני והאינסופי שבחודש נובמבר מוריד מחירים באופן כמעט גורף.
בשנה האחרונה דואר ישראל הצליח לשפר פלאים את זמני המשלוח וכבר לא צריך להמתין חודשיים לכל חבילה. בנוסף, יש קודים שמעניקים לכם הנחות על המחירים שממילא נמוכים באופן משמעותי. לפני הרכישה מומלץ לבקר בקבוצות הפייסבוק שמפרסמות לינקים מוזלים שכבר נבדקו, כמו הדוד של גפן, השווים של עדי ו-superb.
קופון 11DSale3 הנחה של 3$ בקניה מעל 40$
קופון 11DSale7 הנחה של 7$ בקניה מעל 80$
קופון 11DSale12 הנחה של 12$ בקניה מעל 120$
קופון 11DSale17 הנחה של 17$ בקניה מעל 170$
קופון 11DSale23 הנחה של 23$ בקניה מעל 230$

ASOS: נסו את המותג העממי


אם בכל זאת בא לכם בגדים קצת יותר איכותיים, באתר ASOS כבר התחילו את חגיגות נובמבר ומציעים 30 אחוז הנחה על כל האתר עם קוד קופון JUST4YOU.
למי שעדיין לא מכיר, מדובר בחברה בריטית ששולחת לארץ את מותגי הבית שלה, רובם בגדים איכותיים במחירים נגישים, וגם מותגים ספורטיבים כמו The North Face אדידס ונייק ומוצרי קוסמטיקה.
המלצה שלנו: לנסות את המותג העממי אך איכותי The Ordinary שמציע מוצרים מדהימים לסובלים מאקנה.

קראו גם: