עם התחזקות ענף הנדל"ן, מתחזק גם תחום עיצוב הפנים והופך לענף קמעונאי מהותי במשק.
רשת טובול קרמיקה, מתרחבת ופותחת בבילו סנטר אולם תצוגה בשטח של 700 מ"ר בהשקעה של 2 מיליון שקלים.
סניף נוסף, בגודל של 1,000 מ"ר, נפתח בבני ברק בהשקעה של 4 מיליון שקלים.
קראו גם:
הסניפים החדשים מצטרפים לשניים הקיימים במודיעין ובירושלים, ובכוונת הרשת להתרחב עם אולם תצוגה נוסף בשנת 2022.
בהמשך השנה יפתח מרכז לוגיסטי מתקדם בשטח של 2,000 מ"ר בהשקעה של 40 מיליון שקלים לטובת אחסנת מוצרי סניטריה ודלתות הפנים של החברה.
טובול קרמיקה מבית קבוצת טובול, הינה אחת היבואניות הגדולות בארץ בתחום האריחים, החיפויים ומוצרי הגמר. החברה משווקת רשמית של מותגים מהארץ ומהעולם ומציעה מגוון רחב של מוצרים לעיצוב הבית: אריחים, חיפויים, כלים סניטריים, ברזים, ארונות אמבט, פרקטים, דלתות פנים ועוד.
לדברי תם טובול, מנכ"ל הרשת, "השקת האולמות הינה חלק מתכנית פריסת הרשת במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ".
בקרוב יעלה קמפיין בהיקף של מיליון שקלים, בטלוויזיה ובדיגיטל, תחת הסלוגן DESIGN YOUR NEXT MOVE, באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM.
קבוצת טובול, בעלת 5 חברות, מספקת סל פתרונות לקבלנים משלב השלד ועד שלב הגמר. הקבוצה משמשת נציגת מפעלים המובילים בענף הבניין ומעסיקה כ-330 עובדים.