פרס ואות הוקרה הוענק לחברת סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), על הוצאת דו"ח הקיימות הראשון שלה.
2 צפייה בגלריה
רוזה קובלנס, סמנכ"לית לקיימות בחברת סטרטסיס
רוזה קובלנס, סמנכ"לית לקיימות בחברת סטרטסיס
רוזה קובלנס, סמנכ"לית לקיימות בחברת סטרטסיס
(צילום: יוג׳ין וייסברג)
האות הוענק בטקס חגיגי שנערך בדטרויט, מישיגן, בכנס השנתי של ארגון AMGTA (Additive Manufacturer Green Trade Association), שמאגד בתוכו למעלה מ-40 חברות ויצרנים בתלת מימד.
קראו גם:
את האות היוקרתי קיבלה בשם החברה רוזה קובלנס, סמנכ"לית לקיימות בחברת סטרטסיס.
הדו"ח סוקר את פעילויות החברה בזמן הקורונה ולאחריה ומתמקד ביישום של אסטרטגיית ה-ESG של החברה בתחומים כמו קידום ייצור אחראי, צדק חברתי וממשל תאגידי.
2 צפייה בגלריה
הפרס בהדפסת תלת מימד
הפרס בהדפסת תלת מימד
הפרס בהדפסת תלת מימד
( צילום: סטרטסיס)
לדברי קובלנס, העיקרון המנחה של סטרטסיס הוא להוביל גלובלית "ייצור במחשבה תחילה" באמצעות הדפסת תלת מימד, על מנת למזער את תופעות הלוואי של הייצור על הסביבה ועל אנשים, לאורך זמן וכחלק מאסטרטגיית הצמיחה העסקית.
"סדרי העדיפויות של החברה בנושא הקיימות כוללים ייצור וצריכה אחראיים, שקיפות, יוזמות והטבות שמטיבות עם ההון האנושי, תוכניות השפעה חברתית, פרויקטים של אנרגיה מתחדשת, חינוך איכותי, חדשנות בתעשייה ופעולות לטובת הסביבה", אומרת קובלנס.
סטרטסיס (Stratasys) היא חברה גלובלית המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי (additive manufacturing), עם פתרונות הדפסה תלת מימד חדשניים, בתעשיות דוגמת חלל, רכב, מוצרי צריכה ובריאות.
באמצעות מדפסות תלת מימד חכמות ומחוברות, חומרים פולימריים ומערכות תוכנה חכמות מספקת סטרטסיס פתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת ערך המוצר.
כיום, הגופים והארגונים המובילים בעולם פונים אל סטרטסיס כדי לשנות את עיצוב המוצרים שלהם, להכניס גמישות ומהירות הגעה למערכי הייצור והאספקה שלהם ואף לשפר טיפול בחולים.