מה הסיכוי שיש לכם כספים שאתם לא מודעים או שכחתם שהם קיימים? נראה לכם שזה סיפור דמיוני נכון? ובכן, ממש לא. מתברר שעשרות אלפי ישראלים לא מודעים לכספים שנצברו לזכותם בחברות ביטוח, קרנות וקופות. מה עושים עם זה?
למשל ח.ל נקלעה לפגישה מקרית עם בת כיתתה בסניף הדואר. חברת הילדות הביאה לידיעתה שבעזרת חברת "קפטן צ'ק" היא איתרה וקיבלה כספים שכלל לא הייתה מודעת לקיומם.
ח.ל ניסתה לפעול בכוחות עצמה. היא טלפנה, התייצבה, שלחה מכתבים ונשברה תחת עול הבירוקרטיה הסבוכה.
כאשר התייאשה מלפעול בכוחות עצמה הפנה אותה חבר לחברת "קפטן צ'ק" שמתמחה באיתור וחילוץ כספים. אנשי החברה קבעו פגישה מידית בביתה. בפגישה שנעשתה ללא תשלום הם אספו את פרטיה וניגשו מידית למשית האיתור. אחרי כמה ימים היא קיבלה בחינם פירוט של כספים שגילתה עבורה החברה והמלצה להמשך פעילות.
מרגע זה החליטה הגברת כי המשימה תנוהל לחלוטין בידי החברה המתמחה בנושא. ח.נ ישבה בבית, קיבלה עדכונים אחת לכמה ימים ובחלוף 5 שבועות הופקדו לחשבון הבנק שלה 498 אלף שקלים.
הכסף הזה היה דרוש לה כמו אוויר לנשימה. התברר שיש לה כספים רדומים בחברות הביטוח.
1 צפייה בגלריה
קפטן צ'ק
קפטן צ'ק
קפטן צ'ק
(123r)
היא מספרת: "לי זה קרה במזל, כי שמעתי על "קפטן צ'ק" מחברת נעורים, אבל אסור ששאר האנשים בישראל יסבלו מחוסר מידע הכרחי שכזה. בדיקה מקצועית ומהירה של חברה שזהו תפקידה שווה המון כסף. חברת איתור וחילוץ הכספים "קפטן צ'ק", עשתה את כל הפעולות שניסיתי ללא הצלחה לבצע בעצמי במשך חודשים ארוכים ללא הצלחה. לא ידעתי איפה נמצאים הכספים שמגיעים לי וממי לבקש אותם. אין טעם לוותר ולעשות הכל לבד. תמורת 10 אחוז מהסכום ורק לאחר שהוא הופקד לחשבוני, שיניתי את חיי לחלוטין. מדובר בכספים שנחסכו לי מעבודות קודמות והייתי עלולה לפספס. אין לכם מה להפסיד, פשוט תרימו את הטלפון, חייגו לחברת "קפטן צ'ק" ותזמינו אותם לפגישת ייעוץ חינם בבית או באון ליין. מקסימום זה יצליח".
לבדיקה ראשונית חינם אם גם לכם יש כספים שבאפשרותכם להעביר לבנק כנסו לקישור: