רשת ויקטורי פותחת סניף בעיר רחובות בהשקעה של 18 מיליון שקלים והמרוויחים העיקריים מתוספת התחרות לאזור הם תושבי רחובות והסביבה.
1 צפייה בגלריה
(ויקטורי. צילום: אסף פרידמן)
השבוע פתחה רשת 'ויקטורי' את סניף רחובות בהשקעה של 18 מיליון שקלים. הסניף החדש מתפרש על 3600 מ"ר, והוא הוקם ברחוב אופנהיימר 10 בפארק המדע, במקום סניף יינות ביתן שפעל קודם לכן במקום.
הסניף יציע לתושבי העיר מגוון רחב של מוצרים ומחלקות, ביניהם: ירקניה, מעדניה, מחלקת בשרים טריים, ומחלקה קולינרית טרייה של פיצוחים, תבלינים, פירות יבשים, דברי מתיקה ועוד.
עוד מספרים בהנהלת הרשת כי בין שלל המבצעים המתחלפים, ברשת ויקטורי מקיימים מדי יום שלישי את ה"שלישוק של ויקטורי", במסגרתו נמכרת תוצרת חקלאית ישראלית במחירי שוק וכן גם את "קרנבל הבשר" מדי שבוע בימים רביעי עד שישי ובו מוצעים מבצעי עומק במחלקות הבשר והדגים. כמו כן, מחזיקי כרטיס האשראי 'ויקטורי' נהנים מהנחות בכל קנייה והחזרת כסף.
אייל רביד, מנכ״ל 'ויקטורי': ״הצמיחה של הרשת מגיעה מתוך הדרישה למותג בשטח, לכל עיר שאנחנו מגיעים אנחנו מגיעים עם בשורה צרכנית שאינה משאירה מקום לספק. הגענו לרחובות בשביל לנצח באיכות, בטריות, חוויה ובמחירים".