רשת 'את' המייבאת מותגים של לבני נשים מרחבי העולם, חוגגת בחודש יוני 40 שנה להיווסדה.
2 צפייה בגלריה
רשת את
רשת את
רשת את
(צילום: יח"צ)
לרגל האירוע הוחלט ברשת לצאת לראשונה בקמפיין רחב, הנאמד בהשקעה של מיליון וחצי שקלים.
הקמפיין כולל בין היתר תשדירים בטלוויזיה, פרסום בדיגיטל, פרסום בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.
קראו גם:
במסגרת הקמפיין תשיק הרשת את קולקציות 2021 של מגוון המותגים הבינלאומיים, תקשט אל כל סניפיה ותצא במבצע של עד 60 אחוז הנחה על הקולקציות החדשות, ביניהן: חזיות, פיג'מות, מחטבים הלבשה תחתונה ועוד.
2 צפייה בגלריה
רשת את. התחילה ברחובות לפני 40 שנה
רשת את. התחילה ברחובות לפני 40 שנה
רשת את. התחילה ברחובות לפני 40 שנה
(צילום: אסף לב)
החנות הראשונה של 'את' הוקמה ברחובות לפני ארבעה עשורים, וכאן גם פועל המטה כולו.
לדברי דפנה מור-קופר, מבעלי הרשת ותושבת העיר, "זהו בעצם קמפיין הטלוויזיה הראשון של הרשת מאז היווסדה. עד היום פרסום ושיווק הרשת כלל פעילות ממוקדת נשים, באמצעות מדיות רלוונטיות. לרגל חגיגות ה-40 החלטנו לעלות בקמפיין רחב במטרה להגיע לקהלי יעד נוספים".
הרשת, שמונה היום 18 סניפים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ ומייבאת מותגים בינלאומיים מפריז, מדריד, לוס אנג'לס, הולנד וגרמניה.