שוד בעפולה
בתוך 24 שעות נשדדו שני סניפי בנק בעפולה. ביום שישי בצהרים זה היה סניף בנק הדואר בשכונת 'עפולה עלית' שנשדד על ידי רעול פנים חמוש בסכין. זאת לאחר שביום חמישי זה היה רעול פנים חמוש באקדח ששדד כמה אלפי שקלים מסניף הבנק הבינלאומי בעיר.
שוד בשפרעם
רעול פנים חמוש באקדח ביצע ירי אל עבר הקרקע בשעה ששדד פיצוציה בשפרעם ביום שישי בצהריים. השודד נמלט על קטנוע ואין חשוד עצור בשלב זה.
נשק מירושלים לכפר קאסם
רובי אוויר הם לא פחות קטלניים מרובים אמיתיים. כך לדוגמא, הצליחה המשטרה לסכל בסוף השבוע האחרון עיסקת מכירת רובה אויר מקצועי הכולל כוונת טלסקופית. שני תושבי ירושלים נעצרו "על חם" בעת ביצוע עיסקת המכירה לשני תושבי כפר קאסם בשנות ה-30 לחייהם.
2 צפייה בגלריה
רובה אוויר. צילום: דוברות משטרת ישראל
רובה אוויר. צילום: דוברות משטרת ישראל
רובה אוויר. צילום: דוברות משטרת ישראל
ירי באום אל-פאחם
בשעות הבוקר של יום שישי נורה בבית קפה באום אל-פאחם אדם מקומי בן 35, אשר נפצע באורח בינוני. בעזרת שימוש במצלמות אבטחה שמפוזרות באזור, הצליחה המשטרה להגיע אל ארבעה מקומיים, החשודים במעורבות בירי. הם אותרו ונעצרו לחקירה.
שוד במזרח ירושלים
נהג רכב שנסע במזרח ירושלים הופתע מרכב שחסם את דרכו ממנו ירדו שני אנשים שתקפו אותו וגנבו ממנו בכוח את הסלולרי שלו. מייד עם קבלת הדיווח, מיהרה המשטרה לאכן את המכשיר שהיה ברשות הגנבים בשנות ה-20,50 לחייהם. השוטרים הצליחו כאמור להגיע אל הרכב ובו ישבו הגנבים יחד עם הסלולרי שנגנב זמן קצר קודם לכן.
אופנוע גנוב באוטו
מחסום שהוצב באזור בית שמש ניסה לעצור רכב חשוד שבתוכו היה אופנוע שנגנב מאזור מרכז הארץ. הגנבים בני 17-20 תושב מזרח ירושלים והשטחים ניסו להימלט תוך שהם מנגחים את ניידת המשטרה שבמחסום. השוטרים ירו לעברם ירי אזהרה והם נעצרו.
2 צפייה בגלריה
אופנוע גנוב ברכב. צילום: דוברות משטרת ישראל
אופנוע גנוב ברכב. צילום: דוברות משטרת ישראל
אופנוע גנוב ברכב. צילום: דוברות משטרת ישראל
רימון בירכא
סמוך לשלוש לפנות בוקר של יום שישי נשמע קול נפץ אדיר שזיעזע את מרכז הישוב הדרוזי ירכא. כוחות משטרה גדולים שסרקו את הישוב איתרו סימני רימון שהושלך אל רחבת בניין המועצה בישוב.