בעבר ביצעתי חקירה לאיתור כספים עבור יסמין. החקירה נגעה לבעלה רן שהיה עצמאי. המון כספים עברו תחת ידיו, והיא מעולם לא ידעה בכמה כספים מדובר והיכן הם מוחבאים. בסוף אותה חקירה נמצאו מאות אלפי שקלים בתוכניות חיסכון ובאפיקי השקעה נוספים. יסמין שמרה על המידע הזה בסוד ובאותו שלב החליטה להמשיך בשגרת חייה.
לפני כמה חודשים, יסמין פנתה אליי שוב והפעם העלתה חשש שיש מישהי בחייו של רן. ידוע לי שהוא בילה יום שלם במכון ספא, פינוק ומסג'. ליסמין הוא סיפר על עוד יום עבודה שגרתי, המידע הגיע במקרה ועם הרבה מזל.
יסמין תיארה את שגרת היום של רן ובחשיבה משותפת הוחלט שהכי נכון לפעול בימי שישי בבוקר. אלו שעות שבהן אין ליסמין מושג לאן רן נעלם. הוא טוען שהוא יוצא לסידורים, עניינים שקשורים "לעבודה", אמרה.
כפי שסוכם עם יסמין, צוות מעקב המתין ביום שישי בבוקר בפתח ביתם. לקראת תשע בבוקר נראה רן יוצא מהבית, נכנס לג׳יפ שלו ויוצא לדרכו. רן יצא מאזור המרכז והגיע לקיסריה. הוא נראה נוסע ללא מטרה ברחובות היישוב היוקרתי, לעיתים עוצר בצד הדרך ומשוחח בסלולרי. היה ברור שהוא שורף זמן. בשעה עשר וחצי בדיוק הוא הגיע למרכז המסחרי ביישוב. אישה נאה נראתה מגיעה ברגל לכיוון הג׳יפ שלו. היא נכנסה לג׳יפ, השניים התנשקו ומיד המשיכו בנסיעה. הם הגיעו למסעדה באחד היישובים בפאתי חיפה. בסיום הארוחה הבוקר המפנקת הם חזרו לרכב, שם הם נראו שוב מתחבקים ומתנשקים בלהט. כעבור שעה קלה חזרו לקיסריה. האישה יצאה מהג׳יפ בחניית המרכז המסחרי, נכנסה לרכב ספורט חדיש ונסעה לביתה באחת השכונות שביישוב. רן חזר מיד לביתו.
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
יסמין עודכנה בפרטים כבר באותו היום. ביום ראשון ולאחר חקירה משרדית קצרה, זוהתה האישה. שמה גילה, אם לשני ילדים, חיה בנפרד מבעלה, שמתגורר כיום בסינגפור. במהלך השבועות הבאים תפסנו את הזוג המאוהב נפגש בכל יום שישי. פעמיים הם נסעו לבילוי בחדר באחד המלונות בחיפה. כאשר יסמין פוצצה את הנושא מול רן, החל הליך הפרידה ביניהם ונבנה הסכם בין עורכי הדין של שניהם. רן ניסה לטעון שאין ברשותו כספים ושמצבו הכלכלי בכי רע. יסמין שלפה את המידע שהיה ברשותה מהחקירה הקודמת וביצעה עיקול על כל הכספים שככל הנראה רן התכוון להעלים, מבחינתו היא לא ידעה על קיומם, כמו לא היו קיימים... זה היה מהלך שמאד הפתיע את רן וחסך ליסמין כאב ראש, עגמת נפש ותחושה של חוסר צדק.
2 צפייה בגלריה
גולן פנחס, חוקר פרטי
גולן פנחס, חוקר פרטי
גולן פנחס, חוקר פרטי
הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי. שמות הדמויות, כמו גם פרטים נוספים, שונו בכדי למנוע את חשיפת המעורבים. גולן פנחס, חוקר פרטי, הוא בעל משרד "ים החקירות", בנתניה.