עופר קורן, מנכ"ל רשת בתי הקפה לנדוור שמונה כבר 75 סניפים, הצמיח אותה בשנים האחרונות עד לבוסטון, ניו יורק, אוסטרליה ויפן. "הגעתי מכלום וזאת הדרך שנסעתי בה גם כשלא היה לי כלום - הסקרנות מובילה אותי", הוא אומר, "אבל צריך לדעת שזה לא קל, שלפעמים זה לא מצליח, מפסידים כסף ויש לזה מחירים שצריך לקחת בחשבון. לא הכל שרשרת של הצלחות וצריך לדעת להכיל את זה. כשהחיים פוגשים אותך ואתה מפסיד, אתה בוחן את מגבלות הכוח. כדי לייצר הצלחה ותחושה של הישג אתה לא רואה בעיניים. אתה פועל כמו טיל מונחה. אבל אם אתה רוצה גם להיות בזוגיות, להיות עם הילדים ולעשות ספורט - אתה צריך לבחור ממה להיפרד. ונפרדתי מחברים".
2 צפייה בגלריה
קורן ודורון באולפן mynet
קורן ודורון באולפן mynet
קורן ודורון באולפן mynet
(צילום: אבי מועלם)
זהו אחד משלל הווידויים של קורן בפודקאסט של ד"ר אייל דורון באולפן mynet , חלק מסדרת שיחות המנסות לשרטט קווים לדמותם של האנשים שהצליחו בגדול בתחומם. קורן מספר שהוא נמצא בשאיפה מתמדת להשתפר כל הזמן ולעולם אינו נח על זרי הדפנה. "הצלחות של חברות ומותגים, כמו החיים, מתישהו נגמרות. יום אחד אתה למעלה ויום אחד למטה ואתה צריך לקבל את זה, להיות באבולוציה של לידה מחדש.
2 צפייה בגלריה
קורן. "לא הכל שרשרת של הצלחות"
קורן. "לא הכל שרשרת של הצלחות"
קורן. "לא הכל שרשרת של הצלחות"
(צילום: אבי מועלם)
"אתה צריך כל יום לחשוב מה יהרוג אותך ולעבוד כל הזמן בשני ממדים: בכאן ובעכשיו ובטווח הארוך. בטקטי ובאסטרטגי. אבל אם אתה חוקר, סקרן, מודע וחושב לאן העולם הולך ויודע לעשות אינטגרציה לביזנס שלך ברמת ההתפתחות וההנאה, יש סיכוי שתעבור את זה". בשיחה עם אייל דורון הוא מסביר איך ניגשים לכל זה מחר בבוקר, צעד אחרי צעד.
לחצו על התמונה והאזינו לפודאסט המלא:

  • פרק חדש בפודקאסט "מה הם הבינו שאנחנו לא" עם ד"ר אייל דורון יופיע מדי יום חמישי ב-mynet