מנכ"ל רשת חוויות בשבע השנים האחרונות, עדי דויטש הודיע הבוקר לראש העיר רחמים מלול והמשנה לראש העיר ויו"ר חוויות יניב מרקוביץ' כי החליט לסיים את עבודתו ברשת. דויטש נבחר לתפקיד מטעם החברה למתנ"סים לפני 7 שנים ומאז כיהן כמנכ"ל הרשת.
"אני מודה לחברי הדירקטוריון, ראש העיר, יו"ר הדירקטוריון וכלל עובדי החברה על שבע שנים מרתקות ועל ההזדמנות שניתנה לי להוביל את רשת חוויות לקדמת העשייה הקהילתית והחברתית בעיר רחובות", אמר דויטש.
יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר הדירקטוריון: "אני רוצה להודות לעדי על עבודתו המסורה למען הרשת ועל שיתוף פעולה פורה ומלא הישגים של שנים רבות עם ראש עריית רחובות רחמים מלול, חברי הדירקטוריון וכמובן עובדי חוויות המסורים. עדי הוביל את הרשת בנחישות ובמסירות במשך שנים ובזכות עבודתו הרשת הגיעה להישגים גדולה והפכה למובילה בתחומה בקנה מידה ארצי".
"עדי ניפגש עמי הבוקר והודיע על החלטתו לפרוש מניהול הרשת", אמר הבוקר ראש העירייה, רחמים מלול. "עדי ניהל במשך שבע שנים את רשת חוויות והוא עשה זאת בהצלחה רבה, במקצועיות ראויה לשבח, והיה שותף ביחד עם יו"ר הדירקטוריון יניב מרקוביץ' וחברי הדירקטוריון להרחבת פעילות הרשת המקיפה עשרות אלפי משתתפים בכל שכונות העיר. אני מודה לו על עבודתו הנהדרת ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".