רלי פינס תמיד מסתכלת קדימה. הילדה שגדלה בחולון לפני שני עשורים בחולון וכיום מתגוררת בראשון לציון, הצליחה בכוחות עצמה לבנות עסק לעיצוב וילונות יחד עם בעלה דוד, לפתוח אחד משלה להום סטיילינג ואקססוריס ולהמשיך לחלום ולהגשים את עצמה בכל דרך שרק אפשר. "אני אומרת לכל אישה תהיי בזכות עצמך, תעשי רק מה שטוב לך ועם המון כוח רצון. גם כשמופיעים הקשיים, תעמדי מולם ותקומי שוב על הרגליים", היא אומרת.
2 צפייה בגלריה
רלי פינס
רלי פינס
רלי פינס
(צילום: תומר קצב // סטיילינג: לי שוורץ // בגדים: ברכה בוטיק)
רלי, כיום בת 39, למדה בבית הספר היסודי שנקר ובתיכון טומשין בחולון. היא מספרת שהייתה ילדה בלי סבלנות ללימודים, שבעיקר אהבה לעשות שטויות. השינוי החשיבתי והעצמי החל אצלה לאחר נישואיה. "פתאום התחלתי לשאול את עצמי שאלות, ובמרכזן מה אני רוצה לעשות עם עצמי. לאן אני רוצה להגיע, מה השאיפות שלי בחיים. לא היה לי תואר, לא השכלה, אבל מתוך זה יצאתי יותר חזקה", היא מספרת.
מצוידים בחשיבה חיובית יצאו רלי ודוד לדרך והקימו לפני 15 שנה את חברת "אמריס", המייבאת ומשווקת בדי וילונות למגזר הסיטונאי ובהתאמה אישית. השניים ביקרו בתערוכות מסביב לעולם, חקרו את התחום והפכו לשם דבר בעולם הווילונות. "בחרנו ועיצבנו יחד קולקציות בדים בתחום הווילונות, וככל שחלף הזמן נמשכתי יותר ויותר לכיוון עיצוב וילונות, עיצוב הבית והעבודה מול הלקוח הפרטי", מספרת רלי. "עם הזמן צברתי ידע וניסיון, ושילבתי את זה עם לימודים בתחום ההום סטיילינג. ההורים שלי לא האמינו שהילדה שלהם הפכה פתאום לאישה מצליחה עם המון שאיפות בחיים".
2 צפייה בגלריה
רלי פינס
רלי פינס
רלי פינס
(צילום: תומר קצב // סטיילינג: לי שוורץ // בגדים: ברכה בוטיק)
לפני כשנתיים החליטה רלי לצאת לדרך עצמאית ולבנות לעצמה עסק לעיצוב הבית. היא רכשה ידע בתחום פרסום והשיווק בכל סוגי המדיות החברתיות (אינסטגרם, פייסבוק וכדומה) והצליחה להגשים את שאיפתה להיות אישה עצמאית וחזקה שעומדת בעסק משלה לצד בעלי."ממש בתחילת דרכי עיצבתי למירי כהן (אמא של אלין כהן) את הבית בווילונות, והיא ממש זרמה איתי", נזכרת רלי. "כשהיא ראתה את התוצאה היא אהבה ממש את הסטיילינג שעשיתי בחדר, הצבעים וכדומה. היא החדירה בי ביטחון ולמדתי ממנה המון על שימוש בתפעול האינסטגרם והסטורי. היא עזרה לי המון בתחילת דרכי ועד היום".
איך זה לנהל עסק בכוחות עצמך?
"כיוון שאני מתמקדת בתחום השיווק והמיתוג, למדתי להאציל סמכויות לאנשים סביבי בכל הקשור ללוגיסטיקה והתקנות כך שיש לי את השקט להתמקד בלקוחות שלי".
אבל לא עצרת גם כאן.
"נכון, הייתה לי עוד שאיפה לפתוח סטודיו לעיצוב הבית ואני כיום הבעלים של סטודיו לעיצוב הבית אקססוריז, שמתמקד בכל הקשור לבית וללקוחות הפרטיים שלי. גם היום, כשאני יושבת עם חברות ילדות שלי, אנחנו תמיד צוחקות על איך רלי שהן הכירו כילדה הפכה להיות אישה כזו עם כריזמה ואמביציה".
את הרצון להצליח ולהתקדם רלי לא שומרת לעצמה, ומבקשת להעצים גם נשים אחרות: "חשוב לי להגיד לכל אישה להיות בזכות עצמה. שתעשה רק מה שטוב לה ועם המון כוח רצון. גם כשמגיעים הקשיים, צריך לעמוד מולם ולקום אם נופלים. הכל בסוף מסתדר עם המון נחישות, ואת צריכה להקשיב רק לעצמך!. אני לא הקשבתי לאף אחד בדרך, הקשבתי רק לעצמי כי אנחנו נשים חזקות!".
טלפון רלי פינס: 0526079368
אתר חברת אמריס: www.amariss.co.il
אינסטגרם: Reli pines