גלית (48) הגיעה לתחום ההעצמה לאחר דיכאון עמוק של שנה במיטה. שנה בה הרגישה שהאדמה רועדת תחת רגליה ואין סיבה לחייה. למרות שעל פניו לא היתה סיבה נראית לעין. הדס הגיעה לתחום לאחר שאיישה תפקידי ניהול בתחום הביטוח. הן הגיעו משני "עולמות" שונים והן גם שונות באופי ולכן התלמידים שלהם מגדירים אותם כ"שילוב מנצח" בין רוחניות ושכלתנות.
3 צפייה בגלריה
גלית פרנקו והדס פירוז
גלית פרנקו והדס פירוז
גלית פרנקו והדס פירוז
(צילום: אורלי מרגי)
גלית מתגוררת בראשון לציון, נשואה ואם לשלושה. היא עברה לפני כעשר שנים שינוי דרמטי מבחינה תעסוקתית, שהתחיל מדיכאון עמוק והסתיים במימוש והגשמה. על אותה תקופה היא מספרת באומץ: "התפטרתי מהעבודה, ביליתי את רוב שעות היום במיטה, שנאתי את עצמי ואת כל העולם. זעקתי לשמיים, בכיתי והתחננתי, התפללתי לעזרה. התפילות שלי נשמעו למעלה, והבורא שלח לי את השליחה היקרה שלי - את אחותי. אחותי הדס הגיעה אלי וסיפרה לי על שיטה שחווים בה ניסים ונפלאות שיכולה לשנות את חיי. פה התחיל המסע הרוחני שלי. הרגשתי קריאה מהלב לקום ולעשות את הצעד הזה שבדיעבד היה נקודות מפנה בחיי. הבנתי שהכל בידיים שלי.
"מאז, בעשור האחרון עזרנו לכל כך הרבה אנשים, לצאת מדיכאון עמוק שמלווה בתחושת אשם וחוסר תשוקה לחיים, ואין דבר יותר מרגש מאשר לראות את השינויים בחייהם".
הדס (46), מתגוררת בראשון לציון, נשואה ואם לשניים עבדה במשך שנים בתפקידים ניהוליים בענף הביטוח לאחר לימודי תואר ראשון. "היה לי כיף ופרחתי שם, אבל לפני כעשר שנים, חלו שינויים בחברה בה עבדתי, התחלתי להרגיש שידיי כבולות ואני הולכת לאיבוד. עזבתי את העבודה והתחלתי מסע של חיפוש עצמי, שכלל לימוד אימון אישי ועסקי עם התמחות בהפרעות חרדה וקשיי ריכוז, המשכתי ללימודי תטא הילינג, קבלה נומרולוגיה, תודעת הנסתר ועוד. גיליתי במסע שלי שאני בעצמי מגנטתי קושי לחיי. כל ההישגים שלי הגיעו במאמץ ו'קלות ופשטות' לא היה בלקסיקון שלי. היום , כל מה שאני עושה ומלמדת קל ופשוט.
3 צפייה בגלריה
גלית פרנקו והדס פירוז
גלית פרנקו והדס פירוז
גלית פרנקו והדס פירוז
(צילום: אורלי מרגי)
"מה שעשה את השינוי הגדול עבור שנינו הוא תחום לימוד 'תטא-הילינג'. מדובר בשיטה המתבססת על הרעיון שתת המודע המהווה 95% מהמיינד אחראי לכל מה שאנחנו חווים בחיים בכל התחומים. הוא אחראי להצלחה או כישלון, לאהבה או העדר אהבה, לשפע או חוסר וכו'. העולם הזה היה זר לי בהתחלה, כי הגעתי מעולם "רציונלי" של דוח"ות אקסל, ולא ידעתי כמה תת המודע משפיע על חיינו.
"כשהוספתי את כל הנושא של תת-מודע לתוך האימון שלי עם אנשים, הפריצה של האנשים איתם עבדתי היתה מאוד מהירה, הם ממש יצרו שינויים מטאוריים בחייהם - שכירות שהפכו לעצמאיות, עקרות בית הפכו לנשות עסקים מצליחות. נשים שהיו במצב הישרדותי מבחינה כספית, קיבלו כלים והתקדמו להצלחה. נשים שהיו מיואשות מחיפוש אחר אהבה ומצאו זוגיות מדויקת.
3 צפייה בגלריה
גלית פרנקו והדס פירוז
גלית פרנקו והדס פירוז
גלית פרנקו והדס פירוז
(צילום: אורלי מרגי)
גלית מעידה שהשיטה הזו הוציאה אותה מדיכאון, היא קירבה בינה לבין אחותה ומאז הן מסתובבות בארץ, מרצות, מאמנות ומדריכות ועדות לצמיחה אישית ועסקית של אנשים רבים.
בקורונה הן גילו שהציבור צמא לסיוע. בהתחלה העבירו "לייבים" על פחדים וחרדות. בהמשך עברו ללמד בזום וגילו איך האנרגיה עוברת בצורה מושלמת ואנשים יוצאים מהמפגשים עם רצון "לטרוף את העולם" אחרי כל הידע, התובנות והכלים שהם מקבלים. הדס: "אנשים לקחו ברצינות את הקורס. דווקא בתקופה הזו הידע יותר נחוץ ואנשים בהשתוקקות לידע".
10 שנים הן מלמדות ומתרגשות כל פעם מחדש ממהפך בחייהם של אנשים, הן לימדו כבר מאות קורסים, אלפים שמעידים שהעניקו לעצמם את המתנה הגדולה ביותר בחיים.
גלית מסבירה כי הן מלמדות את כל החוקיים לחיים טובים, את סודות תת המודע, את כל חוקי ההצלחה, הן מפרקות את ה"אמונות" הישנות לטובת "אמונות" שמקדמות לעבר המטרה. הן אלופות בלחבר אנשים לייעוד הנשמה שלהם, ואז אנשים פשוט חיים מתוך תשוקה לחיים. "המוטו שלנו: 'המטרה שלנו היא האושר שלך' ובקורסים מתחברים לאמונה ולעוצמות הגבוהות שלהם ורק שהאדם מחובר לעוצמות שלו , הוא מגיע למימוש הפוטנציאל שלו".
גלית פרנקו והדס פירוז – סדנאות וקורסים
גלית 050-7877183, הדס 054-3286877